اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع):

ریشه فتنه آینده بی‌تدبیری است

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) گفت: ریشه فتنه آینده در بی‌تدبیری برخی از مسئولان نهفته است.

ریشه فتنه آینده بی‌تدبیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، ناصر شعبانی در یادواره 180 شهید گردان ادوات و ضدزره لشکر 17 سپاه علی بن ابیطالب(ع) در مجتمع امام خمینی(ره) قم اظهار کرد: عده‌ای با گفتار و رفتارشان برای فتنه آینده هیزم جمع می‌کنند.

وی به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در بیان رویکرد دیگری از فتنه اشاره کرد و ابراز داشت: در فتنه‌های آینده فسق فسّاق و نفاق پنهان افراد آشکار و معلوم می‌شود.

سردار شعبانی با استناد به آیه شریفه «لاترفعوا اصواتکوم فوق صوت النبی» گفت: همه مسئولان باید در تصمیم‌گیری‌ها مطیع ولی فقیه و پیرو رهنمودهای ایشان باشند و جلوتر از ولی فقیه حرکت نکنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ایران اسلامی به لنگرگاه با ثبات منطقه تبدیل شده است تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که رهبر عزیزمان هم مرجع تقلید و هم فرمانده کل قوا هستند و امروز با رهبری‌های حکیمانه ایشان ایران اسلامی الهام‌بخش جهان و به ویژه کشورهای منطقه است.

وی با اشاره به بازتاب گسترده حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در کشورهای غربی ادامه داد: شیب تحولات منطقه به سمت و نفع جهان اسلام است و امروز غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که به جای رویارویی با ایران باید مشارکت داشته باشند.

شعبانی تحقق بشارت امام راحل(ره) بر نابودی رژیم صهیونیستی، این جرثومه فساد را یادآور شد و بیان داشت: امروز در سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دیگر از جهان تک قطبی و ابرقدرتی آمریکا خبری نیست و شکست در جنگ 33 روزه و 22 روزه و نبرد اخیر، ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را از بین برده است.

رئیس مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) در بخش دیگری از سخنانش به بیان عظمت و اهمیت جانفشانی شهدا در کسب عزت و افتخار برای میهن اسلامی پرداخت و با ذکر جمله‌ای از شهید آوینی گفت: هر شهید کربلایی دارد که خاک آن کربلا تشییع خون اوست و زمان انتظار می‌کشد تا پای آن شهید به آن کربلا رسد.

وی با بیان ویژگی خاص شهدا اظهار داشت: روز قیامت شهدا یا شافع هستند یا شاکی و باید عملکرد امروز خود را در مقابل خون شهدا مرور کرده و بسنجیم.

شعبانی گفت: امروز شهدایی مثل شهید زین‌الدین برای جوانان ما الگوی رفتاری هستند و بیداری اسلامی در جهان قطعا ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول