اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر رشت

«هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند» بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد

خبرگزاری فارس: در اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رشت «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» بهترین فیلم‌ از نگاه تماشاگران شد.

«هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند» بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر رشت در سالن وارش مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) این شهر، بهترین فیلم‌ها از نگاه تماشاگران و از نگاه داوران و کارشناسان فرهنگی و هنری معرفی شدند.

در این مراسم فیلم سینمایی «هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده بهترین فیلم از نگاه تماشاگران معرفی شد.

فیلم‌های «دل بی‌قرار» ساخته قربان محمدپور، «سر به مهر» ساخته هادی مقدم‌دوست، «تنهای تنهای تنها» ساخته احسان عبدی‌پور، «گام‌های شیدایی» ساخته حمید بهمنی و «استرداد» ساخته علی غفاری، جزو بهترین فیلم‌ها از نگاه داوران و کارشناسان فرهنگی و هنری انتخاب شدند.

انسیه شاه‌حسینی کارگردان فیلم «زیباتر از زندگی»، هومن به‌منش فیلم‌بردار جشنواره سی و یکمین فیلم فجر و حسین‌علی فلاح لیالستانی از کارگردان‌های گیلانی نیز با اهدای جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم از سه نفر از سینماداران قدیمی شهر رشت با اهدای هدایایی تجلیل شد.

به گزارش فارس، در پایان مراسم مذکور یاد و خاطره برخی هنرمندان فقید به ویژه مرحوم عباس امیری از بازیگران مطرح شهرستان رشت گرامی‌ داشته شد.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول