اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خواهران تبلیغات اسلامی تویسرکان مطرح کرد

فعالیت 70 هیئت مذهبی بانوان در تویسرکان

خبرگزاری فارس: مسئول خواهران تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به فعالیت بیش از 70 هیئت مذهبی بانوان در شهرستان گفت: از مجموع هیئت‌های مذهبی شناسنامه‌دار 50 هیئت در شهر و 20 هیئت در روستا فعال هستند.

فعالیت 70 هیئت مذهبی بانوان در تویسرکان

اشرف سلیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه محفل‌های دینی با محوریت احکام و آموزه‌های شریعت اسلام در ترویج اسلام ناب محمدی نقش‌آفرین هستند، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی با محوریت تلاوت و آموزش قرآن به شکل جمعی و برگزاری برنامه‌های معنوی به مناسبت‌های مختلف در مساجد و منازل فعال هستند.

وی با بیان اینکه هئیت‌های مذهبی خواهران در تویسرکان زیرنطر تبلیغات اسلامی فعالیت دارند، ادامه داد: هیئت‌های مذهبی خواهران در سطح شهر و روستا ساماندهی شده و هرکدام با کد مشخص، شناسنامه‌ دارند.

مسئول خواهران تبلیغات اسلامی تویسرکان خاطرنشان کرد: همه فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی در بخش‌های مختلف تعریف شده به صورت آنلاین و در فضای مجازی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: هر هیئت برنامه‌های خود را در حوزه‌های قرآنی، معارف و فرهنگی در سایتی به نام خود هیئت پس از ثبت گزارش‌ها، به ‌روز در دسترس همه اعضا و علاقه‌مندان به امور مربوطه قرار می‌دهد.

سلیم‌زاده با اشاره به فعالیت‌های این محفل‌های دینی، عنوان کرد: کلاس‌های قرآنی در هر بخش با نظارت و حمایت تبلیغات اسلامی با حضور استادان مجرب و کارشناس تبلیغات اسلامی در این هیئت‌ها برگزار می‌شود.

وی از فعال بودن بیش از 70 هیئت مذهبی خواهران در سطح شهرستان تویسرکان خبر داد و افزود: از مجموع این محفل‌های مذهبی 20 هیئت در روستا و بیش از 50 هیئت در شهری ثبت شده با کد مشخص و همه مشخصه‌های دیگر شناسنامه ‌دارند.

مسئول خواهران تبلیغات اسلامی تویسرکان ابراز داشت: هر هیئت با مسئولیت یک نفر از افراد آموزش دیده و و دارای گواهی در مناسبت‌های متفاوت علاوه بر برنامه قرآنی طرح‌های فرهنگی به صورت فردی و اجتماعی کارشناسانه طراحی و اجرا می‌کند.

وی بیان داشت: توسعه آموزه‌های دینی در جامعه منجر به کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود؛ براین اساس باید به فعالیت‌های مذهبی توجه ویژه‌ای کرد، چراکه مشکلات را کاهش و در استحکام‌بخشی خانواده و جامعه نقشی کلیدی دارد.

سلیم‌زاده با بیان اینکه هیئت‌های دینی در توسعه فضای معنوی و تعمیق‌بخشی در سطوح مختلف اجتماع سازوکاری اثرگذار بوده و هست، تأکید کرد: مساجد و هیئت‌های مذهبی به عنوان جایگاه متعالی بسترساز رشد بسیاری از بزرگان و افراد موفق برای کسب تعالیم و علوم مختلف در عرصه‌های علمی بوده و خواهد بود.

وی با تأکید به اینکه این محافل ارزشمند در ایران زمین دارای سابقه با ارزش و درخشانی است، اذعان داشت: با ورود به‌هنگام و ایمانی هیئت‌های مذهبی در خیلی از بحران‌ها، دسیسه‌های دشمنان خنثی و وحدت کلمه در جامعه احیا شده است.

مسئول خواهران تبلیغات اسلامی تویسرکان در پایان متذکر شد: این محافل نورانی در تویسرکان در یک برنامه منسجم و هدف‌گذاری شده کارشناسی براساس قانون و اصول در سطح شهر و روستا در عرصه ترویج دین مبین اسلام و نهادینه‌سازی ارزش‌هایی در مناسبت‌های متفاوت فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول