اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سیستانی در دیدار استاندار قم:

حوزه علمیه قم تقویت شود

خبرگزاری فارس: آیت‌الله سیستانی در دیدار پیریایی استاندار قم با اشاره به اینکه حوزه علمیه قم باید تقویت شود، گفت: از نزدیک در جریان رشد و توسعه شهر مقدس قم هستم.

حوزه علمیه قم تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی استاندار قم در سفر به عراق با آیت‌الله سید علی سیستانی مرجع عالی‌قدر جهان تشیع دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مرجع عالی‌قدر جهان تشیع ضمن دعای خیر برای خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: از نزدیک در جریان رشد و توسعه شهر مقدس قم قرار دارم.

وی حوزه علمیه قم را عظیم‌ترین حوزه علمیه جهان اسلام دانست و افزود: حوزه علمیه قم باید به خوبی تقویت شود‌.

این مرجع تقلید به ممتاز بودن قم از حیث چاپ و نشر اشاره کرد و افزود: از نظر چاپ و نشر کتب دینی شهر مقدس قم نمونه است و باید تمهیدات لازم برای حفظ این موقعیت اندیشه شود‌.

وی ضمن سفارش به خلوص نیت در راستای خدمت به مردم اظهار کرد: دنیا برای هیچ‌کس نمی‌ماند و این امکان برای افراد تمام شدنی است، بنابر‌این باید قدر زمان را بدانید و به مردم خدمت کنید‌.

استاندار قم نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با این مرجع عالی‌قدر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در قم پرداخت.

وی گفت: قم از حیث چاپ و نشر مقام دوم را در کشور دارد و در این راستا شهرک چاپ و نشر برای توسعه این امر در نظر گرفته شده است‌.

استاندار قم حوزه علمیه قم را سر‌منشأ برکات دانست و اظهار کرد: وجود بارگاه کریمه اهل بیت (س) و مراجع عظام همواره منبع فیض عظیم برای مسئولان بوده است‌.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول