اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید استاندار قم از روند نصب ضریح جدید امام حسین(ع)

خبرگزاری فارس: استاندار قم در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت امنای ساخت و نصب ضریح مطهر امام حسین(ع) در جریان امورات و نحوه نصب و پرده‌برداری ضریح قرار گرفت.

بازدید استاندار قم از روند نصب ضریح جدید امام حسین(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جریان سفر به عتبات عالیات ضمن زیارت مرقد منور و ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت امنای ساخت و نصب ضریح مطهر، در جریان امورات و نحوه نصب و پرده‌برداری ضریح قرار گرفت.

در این دیدار محمود پارچه‌باف، مدیر پروژه ساخت و نصب ضریح مطهر با تقدیر از حضور عالی‌ترین مقام استان قم در کربلای معلا گفت: خوشبختانه با حمایت‌های انجام شده در عراق و ایران، کار نصب ضریح در زمان‌بندی مشخص شده رو به اتمام است.

وی با دعوت رسمی برای حضور استاندار قم در مراسم پرده‌برداری ضریح خاطرنشان کرد: عنایت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) لحظه به لحظه مشهود است و اگر توجهات حضرت نبود در خیلی از مواقع کار با مشکل مواجه می‌شد.

استاندار قم نیز در این زیارت ضمن تقدیر و تشکر از مجریان ساخت و نصب ضریح مطهر گفت: خلوص و اخلاص در عمل مجریان، کار به این عظمت را آسان کرده است و زبان قاصر از قدردانی است.

کرم‌رضا پیریایی در پایان ساخت ضریح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهر مقدس قم را از نعمت‌های بزرگ الهی برای قم دانست و در کنار ضریح مطهر از بارگاه سیدالشهدا(ع) آرزوی سربلندی بیش از پیش برای مردم قم کرد.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول