اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 2 کاندیدا

جمال در ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو قم ابقا شد

خبرگزاری فارس: مسعود حسین جمال با کسب حداکثر آرا همچنان در مسئولیت ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم ابقا شد.

جمال در ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو قم ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت، با حضور سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشورمان و همچنین مدیرکل و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در این مجمع که با حضور 17 نفر از اعضای مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم برگزار شد، مسعود حسین جمال که در چهار سال گذشته این مسئولیت را بر عهده داشت، با رای اعتماد اعضای مجمع برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو قم انتخاب شد.

دیگر کاندیدای ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم علی حامدی بود که در این مجمع گزارش کاملی از برنامه‌ها و اهداف خود برای تحول در شنا، شیرجه و واترپلو قم را به اعضای مجمع ارائه کرد اما اعضای مجمع به وی تنها یک رای دادند.

در جدال دو کاندیدا بحث و موضوعات مختلفی برای احراز ریاست چهار ساله هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم مطرح شد که رقابت بین هر دو را بسیار داغ و پر حرارت کرده بود تا اینکه تمام نگاه‌ها به شمارش آرای اعضای مجمع دوخته شد تا رئیس جدید انتخاب شود.

در حالی که 17 نفر واجد شرایط رأی دادن برای تعیین رئیس جدید هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم بودند، بر خلاف بسیاری از مجامع که حداقل یک یا دو غایب داشتند این بار تمام اعضا حاضر بودند و 17 نفر رأی خود را به گلدان انداختند.

با شمارش آرای مأخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم 16 رأی خود را به مسعود حسین جمال و یک رأی را به علی حامدی دادند تا بدین ترتیب جمال بار دیگر مسئولیت ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم را بر عهده بگیرد.

انتخاب مسعود حسین جمال به عنوان رئیس جدید هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم در حالی صورت گرفت که وی در دوره قبلی نیز بین سال‌های 1388 تا 1391 این مسئولیت را بر عهده داشت و با دور جدید چهار ساله ریاست در این هیئت، این امکان را دارد که برای مدت هشت سال متوالی رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم باقی بماند.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول