اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش و جوانان شازند خبر داد

دعوت از سه ورزشکار شازندی به اردوی‌های تیم ملی

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش و جوانان شهرستان شازند از راهیابی یکی از ورزشکاران جوان این شهرستان به اردوی تیم ملی کشتی جوانان کشور خبر داد.

دعوت از سه ورزشکار شازندی به اردوی‌های تیم ملی

امید رجبی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با پایان یافتن مسابقات کشتی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان محمد ترابی کشتی‌گیر شایسته شازندی با درخشش در این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی تصریح کرد: دانیال صفری دیگر ورزشکار ارزنده این شهرستان نیز با کسب دو مدال طلای کشور در رشته پرتوآ موفق به راهیابی به اردوی تیم ملی شد.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان شازند ادامه داد: در رشته فوتسال نیز احسان اسماعیلی‌راد به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان کشور دعوت شد.

رجبی گفت: دعوت این سه ورزشکار به اردوی‌های مختلف تیم ملی نشان از استعداد بالای جوانان این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی است که  مسئولان باید زیرساخت‌‌های لازم را برای شکوفایی هرچه بیشتر این استعدادها فراهم سازند.

وی تاکید کرد: شهرستان شازند در بخش امکانات ورزشی با کمبودهای بسیاری مواجه است که دستگاه‌های مختلف و به ویژه بخش خصوصی باید برای بهره‌مندی جوانان از امکانات مناسب ورزشی به حمایت از ورزش برخیزند.

انتهای پیام/87003/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول