اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی تغییرات صورت گرفته در فدراسیون شنا

معرفی سرپرست جدید هیئت شنای اصفهان به تأخیر افتاد

خبرگزاری فارس: در پی‌تغییرات صورت گرفته در فدراسیون شنا به نظر می‌رسد بحث معرفی سرپرست جدید هیئت شنای اصفهان به تأخیر بیافتد یا به طور کلی این گزینه منتفی شود.

معرفی سرپرست جدید هیئت شنای اصفهان به تأخیر افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حدود یک سال قبل با تصمیم رشید خدابخش مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، علی مختاری از ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان کنار گذاشته شد.

در پی کنار گذاشته شدن مختاری، حمید شب‌انگیز که از پیشکسوتان واترپلوی اصفهان بود، به عنوان سرپرست هیئت شنا معرفی شد با این حال گفته می‌شود شب انگیز شرایط لازم برای ثبت نام به عنوان رئیس هیئت را ندارد.

در زمان قبلی که برای انتخابات ریاست هیئت مقرر شده بود، شب‌انگیز به همراه فرد دیگری به این منظور ثبت نام کردند اما فدراسیون روی نفر دیگر نظری نداشت و به همین دلیل برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت شنا با وجود برخی اصرارها انجام نشد.

از این رو اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در نظر داشت سرپرست جدیدی را برای این هیئت معرفی کند که این امر به دلایل مختلف چند ماهی به طول انجامید.

با توجه به تغییرات صورت رفته در فدراسیون و انتخاب رضوانی به عنوان سرپرست فدراسیون به نظر می‌رسد وضعیت تا حدودی متفاوت شده باشد و احتمال ورود نفرات جدیدی برای انتخابات هیئت شنا وجود دارد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول