اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس همایش پژوهش در توسعه سلامت خراسان جنوبی خبر داد

ارتقای سلامت محور اصلی همایش سلامت خراسان ‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات و نایب رئیس همایش توسعه سلامت خراسان جنوبی گفت: روش‌های تشخیص، پیشگیری و ارتقای سلامت از محورهای اصلی همایش پژوهش توسعه سلامت خراسان جنوبی است.

ارتقای سلامت محور اصلی همایش سلامت خراسان ‌جنوبی

به گزارش خبرنگار فارس از بیرجند، اصغر زربان پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که در سالن کنفرانس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی در چهار حیطه بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش فعالیت وسیع خود را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: یکی از وظایف دانشگاه علوم پزشکی در بخش پژوهش و تحقیقات برگزاری سمینارهایی است که بتواند دستاوردهای همکاران را در سطح کشور به نمایش بگذارد.

دعوت از 350 نفر ارائه دهنده مقالات به عنوان میهمان در همایش سلامت

معاون تحقیقات و نایب رئیس همایش پژوهش در توسعه سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاری همایش آترواسکلروز پیش‌بینی شده است، افزود: تعداد میهمان‌های دعوت شده در همایش توسعه سلامت 350 نفر هستند که در سالن شهید رحیمی همزمان با شهرهای دیگر از هشتم تا دهم اسفند‌ماه برگزار می‌شود.

زربان اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای برگزاری این همایش 50 میلیون تومان است که بخشی از آن هزینه شده و بخشی دیگر در دست اجرا است و معاونت درمان و بسیج جامعه پزشکی هزینه‌ها را متقبل شده‌اند.

وی محورهای همایش را روش‌های تشخیص، پیشگیری و ارتقای سلامت، درمان‌های دارویی و غیر دارویی و مراقبت‌های پرستاری و بازتوانی دانست و تصریح کرد: برگزار‌کنندگان همایش توسعه سلامت معاونت تحقیقات و فناوری مرکز تحقیقات آتروعروق دانشگاه علوم پزشکی است.

انتهای پیام/69011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول