اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

نخستین نمایشگاه ملی نشریات تخصصی کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نخستین نمایشگاه ملی نشریات تخصصی کشور 14 اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه ملی نشریات تخصصی کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مدیران مسئول نشریات تخصصی استان با حضور در این اداره کل در خصوص شرکت در نمایشگاه نشریات تخصصی کشور با سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت‌وگو کردند.

در این دیدار اسماعیلی‌طبا در سخنانی برپایی این نمایشگاه را اقدامی مناسب از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه که از 14 تا 20 اسفند ماه با حضور نشریات تخصصی از سراسر کشور در تهران برگزار خواهد شد، فرصت مناسبی برای معرفی نشریات تخصصی استان است.

وی به انتشار بیش از 100 نشریه تخصصی در قم اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای این استان و فرصت پیش آمده، لازم است نشریات تخصصی استان قم در این نمایشگاه حضور ویژه و فعال داشته باشند.

در این نشست، محمد خامه‌یار معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تعداد کل نشریات قم را 171 نشریه عنوان کرد و ابراز داشت: تعداد بسیاری از این نشریات را نشریات تخصصی به خود اختصاص داده‌اند که می‌توانند با حضور در این نمایشگاه نمایندگان شایسته‌ای برای استان باشند.

حجت‌الاسلام محمدحسین پیریایی نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که مسئولیت گروه نشریات دینی این نمایشگاه را بر عهده دارد نیز در این نشست، ضمن بیان شرایط شرکت در نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه که برای نخستین بار برپا خواهد شد، موقعیت مناسبی برای بیان اهداف و معرفی نشریات تخصصی به عموم علاقمندان است.

انتهای پیام/78002/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول