اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر اوگاندا در ایران مطرح کرد

پیشرفت شگرف ایران در فناوری‎های نوین صنعت ساختمان در سال‌های اخیر

خبرگزاری فارس: سفیر اوگاندا در جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران در سال‌های اخیر در فناوری‎های نوین صنعت ساختمان پیشرفت شگرفی داشته است.

پیشرفت شگرف ایران در فناوری‎های نوین صنعت ساختمان در سال‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمداحمد کیسوله در سفر به مشهد مقدس از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی بازدید کرد.

وی در دیدار با هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی خواستار صدور خدمات فنی و مهندسی و اعزام مهندسین ایرانی به کشور اوگاندا شد و اظهار کرد: ما نیازمند خدمات مهندسی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، نظارت و بالا بردن کیفیت در ارتقای طرح‌های نوین ساختمان در اوگاندا هستیم.

سفیر اوگاندا افزود: دولت اوگاندا هرگونه سرمایه‌گذاری در بخش‎‎‎‎‎های مختلف تولیدی و صنعتی، انبوه‌سازی مسکن و جاده‌سازی را با سود تضمین می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: ایران کشور قدرتمندی در منطقه بوده و خداوند نعمت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف منابع طبیعی به ایرانیان داده است بنابراین شما از امکانات و موفقیت‌های خوبی برخوردارید، و بی‌نیاز به کشورهای خارجی هستید.

وی تصریح کرد: می‌توانند کمیته‌ای در راستای بازسازی کشور اوگاندا به مدیریت سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی تشکیل و نمایندگانی به کشور ما اعزام کنند.

یکصد هزار واحد مسکن مهر برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه در دست ساخت است

همچنین در این جلسه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی گفت: سالانه هشت میلیون متر مربع ساخت و ساز در استان انجام می‌شود که مهندسین ساختمان بر اجرای پروژه‌ها نظارت می‌کنند.

محمدرضا اخوان عبداللهیان افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی در مورد صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور، دفتر نمایندگی را در بیشکک مرکز جمهوری قرقیزستان تأسیس کرده و خدمات مهندسی را به کشورهای عراق و افغانستان صادر می‌کند؛ حتی در این راستا شاهدیم که برخی از مهندسان این استان در جمهوری‎های آسیای میانه و کشورهای همسایه به فعالیت‌های ساختمانی مشغول هستند.

رئیس هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی در خاتمه یادآور شد: در سه سال گذشته بیش از دو میلیون مترمربع مسکن احداث شده و بیش از یکصد هزار واحد مسکن مهر برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه در دست ساخت است.

انتهای پیام/70003/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول