اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

میزبانی گیلان از رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری پنج رقابت آسیایی، بین‌المللی و کشوری در استان خبر داد.

میزبانی گیلان از رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی در جمع کارشناسان و رؤسای هیئت‌های ورزشی استان با اشاره به میزبانی استان از چند رقابت ورزشی، اظهار کرد: در اسفند جاری مسابقات کاراته غرب آسیا در آستارا، رقابت‌های بین‌المللی شطرنج جام خزر در رشت، پیکارهای کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور و دیدارهای نهایی لیگ فوتبال هفت نفره کشور در رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: پیکارهای کاراته غرب آسیا با تلاش رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا از 18 اسفند جاری با حضور بیش از هفت کشور در سالن انقلاب این شهرستان برگزار می‌شود.

*حضور پنج تیم خارجی در رقابت‌های کاراته غرب آسیا در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: اکنون چند تیم منتخب داخلی و پنج تیم خارجی برای شرکت در پیکارهای کاراته غرب آسیا که در سه گروه سنی برگزار می‌شود اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی برگزاری یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام خزر را از دیگر رقابت‌های مهم ذکر کرد و یادآور شد: این مسابقات با شرکت 360 شطرنج‌باز از کشورهای ایران، روسیه، هلند، ارمنستان، ترکمنستان، گرجستان، هندوستان، آذربایجان و بلاروس از 11 تا 18 اسفند جاری در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت برگزار می‌شود.

*تجلیل از 650 پیشکسوت ورزش گیلان

این مسئول، برگزاری سومین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش گیلان با حضور بالغ بر 650 قهرمان پیشکسوت استان را در 16 اسفند جاری عنوان کرد و گفت: این مراسم در تالار گلستان رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرار بود این همایش 15 اسفند جاری برگزار شود، بیان کرد: به دلیل حضور دو مهمان ویژه از تهران با یک روز تأخیر برگزار می‌شود.

 

*پیکار بیش از 300 کیک‌بوکسینگ‌کار کشور در رشت

بابایی درباره برگزاری پیکارهای کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، اذعان کرد: این رقابت‌ها با شرکت حدود 300 رزمی‌کار ایران از سوم اسفند جاری به مدت دو روز در سالن تختی ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رقابت‌های مرحله نهایی لیگ فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان کشور در رشت، یادآور شد: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های مستراسپرت گیلان، فارس، بوشهر و زنجان از سوم اسفند جاری در چمن مصنوعی پارک قدس رشت برگزار می‌شود.

*حضور سمن‌های ورزش و جوانان گیلان در دوره توانمندسازی تخصصی کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از حضور سه تشکل مردم‌نهاد این اداره کل در دوره توانمندسازی تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کشور در کرمان خبر داد.

وی افزود: این دوره توانمندسازی با نام سلامت و آسیب‌های اجتماعی از امروز به مدت سه روز از طرف دفتر مشارکت‌های اجتماعی جوانان در کرمان برگزار می‌شود.

بابایی از حضور سه سمن فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان با نام‌های کانون جوانان سما، کانون مهرورزان جوان و جمعیت کادوسیان ایران در این دوره خبر داد.

انتهای پیام/84002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول