اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس خطاب به مدیران:

مسائل اداری رسانه‏ای نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: هیچ دلیلی ندارد که مسائل اداری و مشکلات موجود را رسانه‏ای و در خطبه‏های نماز جمعه مطرح کرد.

مسائل اداری رسانه‏ای نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین توسلی پیش‌ازظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: بسیاری از مسائل و مشکلات مختلف با نشست و گفت‏وگو قابل حل است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر ارتباط صمیمانه و تنگاتنگی میان روحانیان و مسئولان وجود دارد.

توسلی اضافه کرد: اگر پیشنهاداتی نیز بوده، در سطح بخش با بخشدار و سایر مسئولان ذی‏ربط و در سطح شهرستان با فرمانداران در میان گذاشته شده و با تفاهم خوبی کارها پیش رفته است.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: مسئولان با تفاهم و همکاری در کنار یکدیگر در راستای اهداف نظام و انتظارات مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار تلاش و خدمت می‏کنند.

تحکیم نظام اسلامی هدف ارائه آمار و عملکرد است

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: ماندگارترین امور در نامه عمل مسئولان، آمار عملکردی آنها برای تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

توسلی تصریح کرد: تلاش و گام مسئولان باید در راستای رضایت‏مندی خداوند و تقویت ارزش‏های متعارف اسلامی برداشته شود.

وی از تعامل خوب میان همه دستگاه‏ها و بخش‏های منطقه تجلیل کرد و افزود: در سطح و مرکز شهرستان‏های پردیس و دماوند فکر همه مسئولان بر فعالیت و ارائه بهترین خدمات متمرکز است.

توسلی با تأکید بر اینکه مسائل ادارات به خطبه‏های نماز جمعه کشانده نمی‏شود، افزود: خوشبختانه در سطح بخش رودهن و هم در سطح شهرستان دماوند مشکل عمده‏ای نبوده است.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی از فرماندار سابق دماوند و تمام مسئولانی که این شهرستان را مورد توجه خود قرار داده‏ا‏ند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/2568/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول