اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال خبر داد

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «خلخال در آیینه رسانه»

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «خلخال در آیینه رسانه» خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «خلخال در آیینه رسانه»

سید احمد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: زمان ارسال آثار به جشنواره «خلخال در آیینه رسانه» با هدف ایجاد فرصت کافی برای حضور حداکثری رسانه‌ها و مطبوعات در این جشنواره تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های شهرستان خلخال در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با نظر مسئولان شهرستان خلخال و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال یادآور شد: مهلت ارسال آثار به جشنواره هفتم اسفند ماه سال جاری اعلام شده بود که به دلیل ایجاد فرصت حضور بیشتر خبرنگاران و سایر فعالان این حوزه این زمان تا آخر اسفند ماه تمدید شد.

معصومی گفت: این جشنواره با همکاری فرمانداری خلخال و مشارکت خانه مطبوعات استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری است.

این مسئول بیان داشت: جشنواره «خلخال در آیینه رسانه» در چهار محور مقاله، گزارش، خبر و عکس یا تصویر برگزار خواهد شد که در هر بخش دو اثر برگزیده انتخاب و معرفی خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال در خصوص نحوه شرکت آثار در این جشنواره نیز افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله زمانی اول فروردین سال جاری تا پایان اسفند ماه 91 در یکی از رسانه‌های استان اردبیل که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند انتشار یافته باشد.

معصومی از شرکت‌کنندگان خواست تا علاوه بر نسخه‌های چاپ شده آثار یا عکس‌ها، اصل عکس یا اصل خبر چاپ شده در نشریه را نیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود زمان برگزاری جشنواره را نیز به صورت آیین اختتامیه در اوایل سال آینده اعلام کرد و اذعان داشت: اطلاع‌رسانی‌ها در این زمینه به شرکت‌کنندگان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/62008/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول