اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی به لغو آتش‌بس با رژیم صهیونیستی تهدید کرد

خبرگزاری فارس: جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که در صورت وقوع اتفاق ناگوار برای هر یک از اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی، آتش‌بس با این رژیم را لغو خواهد کرد.

جهاد اسلامی به لغو آتش‌بس با رژیم صهیونیستی تهدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، «خضر حبیب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که اگر اتفاق ناگواری برای هر یک از اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی بیفتد در آن صورت آتش‌بس امضا شده بین این رژیم و گروه‌های فلسطینی منحل شده خواهد بود.

وی رژیم صهیونیستی را مسئول کامل جان اسرای فلسطینی به دلیل شکنجه اسرا و اهمال در خواسته‌های آنها دانست.

حبیب با اشاره به «سامر العیساوی» اسیر فلسطینی که از 214 روز پیش اعتصاب غذا کرده است، تصریح کرد: در صورتی که جان یکی از اسرای فلسطینی به خطر بیفتد، گروه‌های فلسطینی توافقنامه آتش‌بس را متوقف خواهند کرد.

این در حالی است که دادگاه صلح اسرائیل دیروز سه‌شنبه رأی به عدم آزادی عیساوی و باقی ماندن وی در حبس تا زمان صدور حکم دیگر داد و در همین حال مادر عیساوی که در دادگاه حاضر بود با شنیدن این حکم دادگاه از هوش رفت.

«جواد بولس» مدیر بخش حقوقی باشگاه اسیر فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی سیاست اعدام تدریجی را علیه عیساوی که با صندلی چرخدار و تحت حراست شدید به دادگاه منتقل شده بود، اعمال می‌کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول