اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«ایمن شراونه» نیز پس از ۱۴۵ روز اعتصاب غذا به بیمارستان منتقل شد

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی «ایمن شراونه» اسیر فلسطینی را پس از ۱۴۵ روز اعتصاب غذا به خاطر وخامت حالش به بیمارستان «سوروکا» در بئرالسبع انتقال داد.

«ایمن شراونه» نیز پس از ۱۴۵ روز اعتصاب غذا به بیمارستان منتقل شد

به گزارش فارس، «رامی علمی» وکیل شراونه تاکید کرد که با شراونه در سلول انفرادی زندان ایل دیدار کرده است و در همان زمان وی به خاطر وخامت حالش به صورت اورژانسی به بیمارستان سوروکا انتقال یافته است.

این در حالی است که وی هفته گذشته نیز به کما رفته بود و به گفته منابع آگاه قدرت تحرک خود را از دست داده است و ضمن کاهش شدید وزن، دردهای شدیدی نیز در نقاط مختلف بدنش احساس می‌کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رژیم صهیونیستی قبلا به این اسیر فلسطینی که از چند ماه قبل در اعتصاب غذا به سر می برد، وعده داده بود که در صورت توقف اعتصاب غذایش جلسه ای را برای محاکمه وی تعیین خواهند کرد، اما بعدا به این وعده خود عمل نکرد و شراونه از اواسط ماه گذشته میلادی اعتصاب غذایش را دوباره از سر گرفت.

مسئولان رژیم صهیونیستی سه روز پیش نیز «سامر العیساوی» را به بیمارستان «اساف هروفیه» انتقال دادند.

در همین راستا «جواد بولص» مدیر بخش حقوقی باشگاه اسیر اعلام کرد که اداره درمانگاه زندان الرمله به وی ابلاغ کرده است که عیساوی به دلیل وخامت وضعیت جسمانی‌اش به بیمارستان منتقل شد.

سامر العیساوی از اهالی قدس در تاریخ 25/5/2012 پس از آزادی در چارچوب تبادل اسرا بار دیگر به اسارت صهیونیست‌ها در آمد و از 209 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است.

«جعفر عزالدین» و« طارق قعدان» نیز هر دو از اهالی جنین هستند که در تاریخ 22/11/2012 به بازداشت اداری درآمده و از تاریخ 27/11/2012 اعتصاب غذا کرده‌اند و در درمانگاه زندان الرمله بستری هستند.

«ایمن شراونه» از اهالی الخلیل در تاریخ 31/1/2012 بازداشت و از 145 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول