اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌مهری مطرح کرد

تقویت افزایش توان حرفه‌ای پلیس‌/ بازدید سرزده از زیرمجموعه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: افزایش توان حرفه‌ای پلیس از برنامه‌های نیروی انتظامی است.

تقویت افزایش توان حرفه‌ای پلیس‌/ بازدید سرزده از زیرمجموعه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان سردار تقی مهری در مراسم اختتامیه دوره آموزشی استاندارد‌سازی و تعالی رفتار کارکنان ‌فرماندهی ‌انتظامی استان زنجان‌ اظهار کرد: نیروی انتظامی در حال حاضر از مرحله استاندارد‌سازی رفتار گذشته به تعالی رفتار رسیده است.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع از طریق رفتار مناسب امکان‌پذیر است، افزود: در گذشته پلیس در خدمت رژیم طاغوت بود اما امروز پلیس به دنبال تکریم مردم است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، دفاع از ارزش‌های اسلامی را وجه تمایز پلیس اسلامی و سایر پلیس‌ها عنوان کرد و افزود: برگزاری دوره‌های استانداردسازی از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

وی پلیس پیشگیری را بزرگترین پلیس تخصصی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: همه ماموریت‌های پلیس در این نیروی تخصصی خلاصه می‌شود.

*اهمیت پاسگاه‌های انتظامی

سردار مهری پاسگاه‌های انتظامی را نخستین مبدأ ورود مردم به دستگاه نیروی انتظامی برشمرد و افزود: پاسگاه‌ها از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه فرمانده موفق باید بتواند از امکانات موجود به نحو مطلوب و بهینه‌ای استفاده کند، افزود: بهره‌گیری مطلوب از نیروی انسانی، تجهیزات خودرویی و سلاح از هنرهای فرماندهان محسوب می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا انضباط ظاهری را از دیگر وظایف پلیس عنوان کرد و گفت: نظم و انضباط اجتماعی عمود خیمه و شالوده نیروی انتظامی است.

وی بر ضرورت بازدید سرزده از زیرمجموعه‌ها توسط فرماندهان تاکید کرد و افزود: ارائه گزارش از سوی گشت‌های انتظامی نیز ضروری است.

*انتقال تجارب نیروها ضروری است

سردار مهری با بیان اینکه آموزش حین خدمت از اهمیت ویژه‌ای در ارتقای نیروی انتظامی محسوب می‌شود، یادآور شد: انتقال تجارب نیروها با همدیگر از تاکیدات است.

وی بر ضرورت افزایش توان حرفه‌ای پلیس تاکید کرد و گفت: برگزاری مداوم جلسات تجزیه و تحلیل نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

*تکریم ارباب رجوع از وظایف پلیس است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به ضرورت توجه به مدیریت کیفیت، زیباسازی و خوشایندسازی فضای کلانتری‌های انتظامی را مهم ارزیابی کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع نیز موجب افزایش کیفیت فعالیت‌های پلیس می‌شود.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی استانداردسازی را موجب تحکیم مبانی فکری کارکنان دانست و افزود: افزایش آگاهی کارکنان و کسب مهارت‌های فردی از دیگر اهداف این دوره‌ها است.

انتهای پیام/73003/ش‌30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول