اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی ‌زنجان:

زنجان ‌‌امن‌ترین استان‌ کشور است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: ‌استان زنجان از نظر آمارهای ارائه شده از امن‌ترین استان‌های کشور است

زنجان ‌‌امن‌ترین استان‌ کشور است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سرهنگ علیرضا صالحی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی استاندارد‌سازی و تعالی رفتار کارکنان کوپ فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان، اظهار کرد: پلیس خوب همواره ‌مردم را ولی‌نعمت خود می‌داند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم نعمتی بزرگ برای نیروی انتظامی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: خدمت بی‌منت به مردم نعمت الهی محسوب می‌شود.

*زنجان استان امن کشور

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، این استان را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور عنوان کرد و افزود: استان زنجان از نظر آمارهای ارائه شده از امن‌ترین استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه وجود مردمی معتقد، پاک و پرچمدار شور و شعور حسینی موجب ایجاد امنیت مطلوب در استان شده است، خاطرنشان کرد: سوز حسینی مردم زنجان دل هر بیننده‌ای را تکان می‌دهد.

*مردم زنجان حماسه‌آفرین هستند

‌صالحی با اشاره به حضور مردم 17 استان کشور در ایام ماه محرم در زنجان، تصریح کرد: مردم پایتخت شور و شعور حسینی حماسه‌آفرین هستند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در هشت سال دوران دفاع مقدس توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، افزود: معادلات سیاسی و نظامی جهان با حضور به‌موقع مردم در صحنه برهم خورده است.

فرمانده ‌انتظامی استان زنجان حماسه 22 بهمن مردم کشور را بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: خدمت به چنین مردمی وظیفه نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان کوپ زنجان یادآور شد: تجلی این دوره‌های آموزشی در تحولات اخلاقی نیروی انتظامی مشاهده می‌شود.

*تشکر مردم از پلیس با سامانه 197

صالحی با بیان اینکه رصد این دوره‌ها از طریق تماس مردم با تلفن 197 به خوبی صورت می‌گیرد، افزود: تشکر مردم از پلیس در این سامانه ثبت و ضبط می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره برای رفع مشکلات خود به کلانتری‌ها و مراکز پلیس مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید این مراکز خود را موظف به حل مشکلات مردم بدانند.

فرمانده ‌انتظامی استان زنجان اخلاق اسلامی را وجه تمایز پلیس اسلامی با سایر پلیس‌ها عنوان کرد و گفت: اخلاق خوب ادعای پلیس اسلامی را ثابت می‌کند.

وی با اشاره به وجه تمایز پیامبر گرامی اسلام با سایر انبیا، داشتن اخلاق عظیم را از ویژگی‌های حضرت محمد (ص) عنوان کرد.

انتهای پیام/73003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول