اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خبر داد:

تعریض محور ارتباطی اسلام آباد غرب به سرپل‌ذهاب

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه از تعریض محور ارتباطی اسلام آباد غرب به سرپل‌ذهاب در پایان اسفند ماه سال‌جاری خبر داد.

تعریض محور ارتباطی اسلام آباد غرب به سرپل‌ذهاب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی در جلسه شورای ترافیک استان اظهار داشت: مسئولان مربوطه باید با برنامه‌ریزی‌ها و تدوین برنامه منسجم، راه و مسیرهایی که در تردد شهروندان کرمانشاهی اخلال ایجاد می‌کند را شناسایی و اقدامات لازم به‌منظور تسهیل در امور ترافیک را به‌کار گیرند.

استاندار کرمانشاه نقش و جایگاه پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور در کنترل ناوگان حمل و نقل شهری و بین‌شهری را بسیار مهم ارزیابی کرد.

هاشمی با اشاره به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، بیان داشت: از پرتو سفر معظم‌له به استان، برکات معنوی و مادی قابل توجهی و نیز مصوبات بابرکتی برای مردم استان کرمانشاه رقم خورد.

وی با اشاره به نقطه‌های پر ترافیک شهر کرمانشاه، تصریح کرد: تعریض گردنه پاطاق در محور ارتباطی اسلام آباد غرب به سرپل‌ذهاب، از جمله این مصوبات است که شاهد بهره‌برداری از چندین کیلومتر حادثه‌ساز آن در پایان اسفند ماه سال‌جاری خواهیم بود.

در این جلسه مقرر شد پلیس راهنمایی و رانندگی در محورهای خطرناک و ریزشی به‌صورت دو شیفته حضور دائمی و مستمر داشته باشد تا اینکه بقیه جاده مواصلاتی نیز به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/2700/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول