اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از این پس

پرداخت قبوض گاز یزد فقط به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: پرداخت قبوض گاز این پس تنها به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر خواهد بود.

پرداخت قبوض گاز یزد فقط به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان یزد،  علیرضا پیله‌ور اظهار داشت: پرداخت کلیه قبوض گاز مشترکان در سطح استان یزد تنها به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد افزود: در راستای کاهش هزینه‌ها و اتلاف وقت، از این تاریخ پرداخت قبوض گاز از طریق مراجعه به بانک‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود و مشترکان باید فقط به صورت غیرحضوری و الکترونیکی نسبت به پرداخت گازبهای مصرفی خود اقدام کنند.

وی، پرداخت غیرحضوری قبوض گاز را در کاهش هزینه‌ها، اتلاف وقت، کاهش آلودگی محیط زیست به دلیل کاهش ترددها، سرعت در ارائه خدمات و افزایش رضایت مشترکان مؤثر دانست.

پیله‌ور در تشریح نحوه پرداخت قبوض گاز به صورت الکترونیکی گفت: مشترکان گاز از طریق ورود به سایت شرکت گاز استان یزد به آدرس www.nigc-yazd.ir و انتخاب سامانه پرداخت الکترونیکی می‌توانند از طریق لینک به وب سایت بانک‌هایی که خدمت پرداخت غیرحضوری قبوض را ارائه داده‌اند، وصل شده و نسبت به پرداخت اینترنتی قبوض خود اقدام کنند ضمن اینکه قادر خواهند بود با درج شماره اشتراک، قبوض صادر شده چند دوره قبل را نیز رؤیت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، تلفن بانک، دستگاه‌های خود پرداز، تلفن همراه، اینترنت و پایانه‌های فروشگاهی را به عنوان روش‌های دیگر پرداخت الکترونیکی نام برد.

انتهای پیام/2464/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول