اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کانوپولوی فولاد ماهان:

درگیری لفظی تخیلات ذهن تیم مازندران بود / امیدوارم رای کمیته انضباطی منصفانه باشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کانوپولوی فولاد ماهان گفت: درگیری لفظی داخل آب تخیلات ذهن تیم صدر سبحان مازندران بود چراکه هیچ‌گونه بی‌احترامی از سوی بازیکنان ما به تیم حریف نشد.

درگیری لفظی تخیلات ذهن تیم مازندران بود / امیدوارم رای کمیته انضباطی منصفانه باشد

سید ابوذر قاضی عسکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بازی با تیم صدر سبحان مازندران که به پایان رسید بازیکنان این تیم پس از بیرون آمدن از آب به سمت داور رفته و به وی بی‌احترامی کردند و پس از آن نیز به سمت بازیکنان تیم ما آمدند و شروع به کتک کاری کردند.

وی با بیان اینکه این درگیری دو تا سه دقیقه بیشتر طول نکشید تصریح کرد: این اتفاقات جلوی چشم ناظر بازی رخ داد و ناظر هم تمام این حوادث را شاهد بود.

سرمربی تیم کانوپولوی فولاد ماهان ادامه داد: دوشنبه هفته گذشته جلسه کمیته انضباطی برگزار شد و دو طرف مستندات خود را ارائه کردند و منتظر اعلام نظر رأی این کمیته هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا درگیری لفظی ابتدا در آب ایجاد شده و پس از آن به بیرون کشیده اضافه کرد: این تنها تخیلات ذهن تیم مازندران است چراکه هیچ‌گونه بی‌احترامی از سوی بازیکنان ما به تیم حریف نشد، خود من هم در آب حضور داشتم و هیچ‌‌گونه بی‌احترامی را از بازیکنان خودمان داخل آب شاهد نبودیم و این را ناظر بازی هم شاهد است.

قاضی عسکر با بیان اینکه روی صحبت کمیته انضباطی بیشتر با تیم صدر سبحان مازندران بود گفت: امیدوارم رای منصفانه‌ای اعلام شود و نه به ضرر ما باشد و نه به زیان تیم مازندرانی چراکه این تیم هم بازیکنان خوبی از لحاظ اخلاقی داشتند و فشار بازی موجب شد این حوادث رخ دهد.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول