اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد

کنترل هوشمند محدوده طرح ترافیک قم/ عرضه تعرفه روزانه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از راه‌اندازی تعرفه روزانه طرح ترافیک در قم برای سال جدید خبر داد.

کنترل هوشمند محدوده طرح ترافیک قم/ عرضه تعرفه روزانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صالحی اظهار کرد: در محدوده طرح ترافیک هسته مرکزی شهر در گذشته یک سری مجوز داده شده بود که مجوزهای قبلی تا پایان سال اعتبار خواهند داشت.

وی ادامه داد: اشخاص حقیقی و حقوقی که برای سال 92 قصد دریافت مجوز دارند باید درخواست خود را به سازمان ترافیک ارسال کنند تا درخواست‌ها مورد بررسی قرار گیرند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بیان کرد: سال 92 هیچ افزایش تعرفه فروش آرم طرح ترافیک وجود ندارد و تنها اقدام انجام شده بحث راه‌اندازی تعرفه روزانه است به این معنی که نیاز به تهیه آرم یک ساله نیست.

وی ادامه داد: افرادی که در روزهای خاصی نیاز به ورود به طرح ترافیک را دارند می‌توانند آرم طرح ترافیک را از گیشه مخصوص خریداری کنند که این طرح یک روز اعتبار دارد.

صالحی از آغاز هوشمندسازی محدوده طرح ترافیکی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در سطح شهر از این پس محدوده این طرح فقط با دوربین کنترل می‌شود و نیازی به حضور مأموران راهنمایی و رانندگی نیست.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ضمن توضیح راجع به هوشمندسازی این طرح از کسانی که خواستار عبور از محدوده طرح ترافیکی هستند درخواست کرد با مراجعه به این سازمان مجوز عبور از طرح را دریافت کنند.

وی افزود: قبلا کنترل عبور و مرور از محدوده طرح از طریق مأموران راهنمایی صورت می‌گرفت ولی هم‌اکنون اینگونه نیست و محدوده طرح ترافیک توسط دوربین کنترل می‌شود.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول