اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای معرفی سیره رهبر انقلاب

سررسید «امتداد امام» منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه فرهنگی امتداد از انتشار سررسید «امتداد امام» با موضوع سیره و شخصیت مقام معظم رهبری خبر داد.

سررسید «امتداد امام» منتشر می‌شود

حجت‌الاسلام محمدمهدی مهدیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های شبکه فرهنگی امتداد در اردوهای راهیان نور اسفند امسال اظهار داشت: حضور شبکه فرهنگی امتداد در اردوهای راهیان نور امسال در مقر سد کرخه قطعی شده است و برای مقرهای دیگر مانند شلمچه، مسجد جامع و گلزار شهدای خرمشهر نیز در حال رایزنی برای ایجاد پایگاه این شبکه فرهنگی هستیم.

وی ادامه داد: در این مقرها که محل اسکان کاروان‌ها هستند، شبکه امتداد به عنوان شبکه تخصصی پایداری و مقاومت معرفی شده و محصولات فرهنگی را به زائران عرضه می‌کند.

مدیر شبکه فرهنگی امتداد ابراز داشت: شبکه مخاطبان امتداد که جمعی از علاقه‌مندان به حوزه پایداری هستند، در این سال‌ها بسیار قوی به کار خود ادامه داده و ظرفیت بزرگی را در این زمینه به وجود آورده‌ است که برگزاری این اردوها مجالی برای تقویت ارتباطات میان اعضای این شبکه است.

وی با اشاره به تولید محصولات فرهنگی توسط شبکه فرهنگی امتداد برای اردوهای راهیان نور امسال خاطرنشان کرد: شماره جدید مجله فرهنگی امتداد با رویکرد اردوهای اسفندماه راهیان نور در دست چاپ است.

مهدیار با اشاره به انتشار ویژه‌نامه‌ای در این زمینه عنوان داشت: این ویژه‌نامه با عنوان امتداد افق به موضوع بیداری اسلامی پرداخته و در بین کاروان‌های راهیان نور توزیع می‌شود.

وی گفت: سررسید «امتداد امام» با محوریت سبک زندگی و ابعاد شخصیتی رهبر معظم انقلاب تدوین شده که در ایام راهیان نور در یادمان عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس توزیع خواهد شد.

مدیر شبکه فرهنگی امتداد با اشاره به فعالیت‌های شبکه فرهنگی امتداد در زمینه پیامک بیان داشت: 12 عنوان کارت پیامک برای امتداد ارتباط زائران سرزمین‌های نور با شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس تهیه شده که شهادت، ولایت، سعادت، رفاقت و تلنگر برخی از این عناوین هستند.

وی با اشاره به استقبال مردم دیگر کشورها از راهیان نور ادامه داد: در این راستا چهار بسته پیامکی به زبان‌های عربی و انگلیسی نیز تدوین شده و در ایام راهیان نور در اختیار زائران علاقه‌مند قرار خواهد گرفت.

مهدیار بیان کرد: انتشار کتاب «شعر پایداری» که مجموعه‌ای از شعرهای دفاع مقدس و با محوریت راهیان نور است، از دیگر اقدامات شبکه فرهنگی امتداد در این زمینه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78006/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول