اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/در هفته بیست و ششم لیگ برتر/

حرکت تراکتور در خط دو / بازگشت تراکتور به رده دومی

خبرگزاری فارس: : تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی مقابل تیم گهر زاگرس از سپاهان اصفهان پیشی گرفته و به رده دوم جدول بازگشت.

حرکت تراکتور در خط دو / بازگشت تراکتور به رده دومی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور مهمان تیم گهر زاگرس بود که در نهایت با پیروزی دو بر یک میدان را ترک کرد.

با توجه به شکست سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس، تراکتورسازی با این پیروزی به رده دوم جدول صعود کرد. در حال حاضر تیم استقلال با 52 امتیاز در رده اول جدول قرار دارد و تراکتورسازی با 49 و سپاهان با 47 امتیاز تیم‌های دوم و سوم جدول هستند.

ششمین  برد خارج از خانه تراکتورسازی

گهر زاگرس ششمین میزبانی بود که مقابل تراکتورسازی در خانه خود شکست خورد، راه‌ آهن شهرری، پرسپولیس تهران، مس کرمان، سپاهان اصفهان و نفت آبادان نیز در شهر خود مغلوب تراکتورسازی شده بودند.

گهر زاگرس همچنین چهارمین تیمی است که مقابل تراکتورسازی هر دو بازی رفت و برگشت را واگذار کرده و امتیازی از شاگردان تونی اولیویرا کسب نکرده است.

مس کرمان، نفت آبادان و راه‌آهن شهر ری نیز در مقابل تراکتورسازی هر دو بازی رفت و برگشت را مغلوب شده‌اند. تراکتورسازی تبریز در بازی رفت مقابل گهر زاگرس با پنج گل به برتری دست یافت که بهترین برد این تیم در طول تاریخ این باشگاه است.

سید صالحی دومین گلزن لیگ برتر

سید صالحی با زدن یک گل مقابل گهر زاگرس یازده گل شده و بعد از رافخایی، دومین گلزن لیگ برتر فوتبال کشور شد، کاظمیان نیز سومین گل خود را برای تراکتورسازی به ثمر رساند.

تراکتورسازی روز پنجشنبه میزبان فجر سپاسی شیراز بوده و بعد از این بازی نخستین بازی آسیایی خود را مقابل الجزیره امارات برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/60001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول