اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان از ایثار قم شکست خورد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای کسب آمادگی مطلوب برای حضور در مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر کشور در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان کشورمان به برتری رسید.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان از ایثار قم شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدار تدارکاتی تیم‌ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم و تیم ملی جوانان در راه آماده‌‌سازی دو تیم امروز در محل تمرینات آنها برگزار شد و در نهایت به برتری تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم انجامید.

در این دیدار تیم ایثار قم که به منظور حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ‌های برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور آماده می‌شود توانست با نتیجه 57 بر 50 از سد حریف خود عبور کرده و نتیجه مسابقه را از آن خود کند.

نکته قابل توجه در خصوص تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم این است که آنها در مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در حال حاضر یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی هستند و از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند.

از سوی دیگر شرایطی مشابه را تیم بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان دارد و در حال حاضر این تیم زیر نظر محمدرضا دستیار سرمربی با تجربه خود که فصل قبل در لیگ برتر هدایت تیم ایثار قم را بر عهده داشت، آماده رقابت‌های مهم برون مرزی می‌شود.

دو تیم که خود را برای دیدارهای حساسی آماده می‌کنند، در این مسابقه که علاوه بر جنبه تدارکاتی بودن، بیشتر حکم محک و ارزیابی مربیان از آخرین وضعیت تیم‌هایشان را نیز داشت، بازی نزدیک و نفس‌گیری را به نمایش گذاشتند ولی در نهایت این تیم ایثار قم بود که به برتری دست یافت.

ایثار قم در راه کسب آمادگی مطلوب به منظور شرکت در مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی پایانی خود به سر می‌برد، اردویی که در منطقه خوش آب و هوای محمودآباد مازندران در حال برگزاری است.

بسکتبالیست‌های ایثار قم میزبان دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هستند، مسابقاتی که قرار است در دهه اول اسفند ماه به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم و باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار برگزار شود.

در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر تیم‌های ایثار قم، مرحوم داداشی کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت مرکزی حضور دارند.

انتهای پیام/78002/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول