اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته منتهی به چهارشنبه هفته گذشته انجام گرفت

معامله 8 میلیون و 326 هزار سهم در بورس آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: هفته منتهی به چهارشنبه هفته گذشته 8 میلیون و 326 هزار و 869 سهم در بورس آذربایجان غربی معامله شد.

معامله 8 میلیون و 326 هزار سهم در بورس آذربایجان غربی

وحید جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در هفته منتهی به چهارشنبه هفته گذشته 8 میلیون و 326 هزار و 869 سهم به ارزش 72 میلیارد و 934 میلیون و 778 هزار و 989 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه 54 درصد از ارزش معاملات انجام شده در هفته گذشته مربوط به خرید و بقیه فروش بوده است، تصریح کرد: حجم این معاملات نسبت به یک هفته قبل از آن 20 درصد رشد داشته است.

جوادی به معامله سهام و حق تقدم بیش از 120 شرکت توسط 12 کارگزار در هفته گذشته اشاره کرد و گفت:در این معاملات بیش‌ترین ارزش ریالی معاملات منطقه به نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش اختصاص داشت.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی افزود: سهام اوراق سه ماهه گهر1 با 28 درصد ارزش کل معاملات در هفته گذشته رتبه نخست معاملات بورس منطقه‌ای را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به صدور 33 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی، خاطر نشان کرد: در هفته گذشته شاخص کل بازار افزایش و به 38 هزار و 611 واحد رسید.

انتهای پیام/61010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول