اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اجرایی کانون رباتیک شهر تهران:

رقابت بیش از 1500 رباتیک‌کار در منطقه 20 تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران زمان برگزاری مسابقات نهایی کانون رباتیک محله‌های 374 گانه شهر تهران را ششم و هفتم اسفند اعلام کرد و گفت: تا این لحظه یک‌هزار و 500 نفر از شهروندان به دور نهایی مسابقات رباتیک راه یافته‌اند.

رقابت بیش از 1500 رباتیک‌کار در منطقه 20 تهران

عظیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به آمادگی این منطقه برای میزبانی از مسابقات نهایی کانون رباتیک 374 محله تهران، عنوان کرد: کانون رباتیک یکی از کانون‌های هفتگانه جشنواره شکوفا است که تشکیل و فعالیت اجرایی این کانون‌ها از تیرماه سال‌جاری در سراهای محله آغاز شده و تجهیزات فنی و خدمات آموزشی ـ تخصصی به صورت رایگان از سوی مدیریت شهری در اختیار اعضا قرار گرفته است.

شهردار و رئیس ستاد اجرایی کانون رباتیک شهر تهران با اشاره به این‌که دبیرخانه مرکزی این کانون در منطقه 20 مستقر است، خاطرنشان کرد: منتخبین کانون‌های رباتیک مناطق 22 گانه شهر تهران در دو روز ششم و هفتم اسفندماه با یکدیگر رقابت می‌کنند که تا این لحظه تعداد معرفی شدگان به یک‌هزار و 500 نفر رسیده است.

وی به افزایش تعداد شرکت کنندگان تا زمان برگزاری همایش اشاره کرد و اظهار داشت: این همایش برای نخستین بار است که در شهر تهران برگزار می‌شود که با استقبال گسترده‌ای از شهروندان روبه‌رو بوده و تأثیر بسزایی در جلب مشارکت نخبگان محلی داشته است.

بابایی با اشاره به این‌که هیئت داوران و کادر علمی این همایش از اعضای کمیته ملی روبوکاپ ایران هستند، خاطرنشان کرد: مسابقات نهایی در سه رده سنی و 10 لیگ امدادگر، هاکی، پارک نوری، مبارز، رالی، خدمتکار، جاده صاف کن، نورخور، آتش نشان و حل ترافیک شهری در محل ورزشگاه مدرس منطقه 20 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول