اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه ۲۰ خبر داد

شهرری میزبان بزرگ‌ترین همایش روباتیک شهر تهران

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اجرایی روباتیک شهر تهران از برگزاری مسابقات نهایی روباتیک 374 محله شهر تهران به میزبانی منطقه 20 در روزهای 26 و 27 بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد.

شهرری میزبان بزرگ‌ترین همایش روباتیک شهر تهران

عظیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به این‌که کانون روباتیک یکی از کانون‌های هفتگانه جشنواره شکوفا است، گفت: با برپایی دوره‌های آموزشی تخصصی و فعال شدن کانون‌های روباتیک در 374 محله شهر تهران مسابقات محله‌ای و ناحیه‌ای مناطق 22 گانه برگزار شده و 900 تیم منتخب در 26 و 27 بهمن‌ماه سال‌جاری به میزبانی منطقه 20 با یکدیگر به رقابت می‌‌پردازند.

وی با اشاره به فراهم شدن زمینه برگزاری مسابقات نهایی روباتیک شهر تهران در منطقه 20 تهران، خاطرنشان کرد: رقابت تیم‌های منتخب در 9 لیگ امدادگر، هاکی، پارک نوری، مبارز، رالی، خدمتکار، جاده صاف کن، نورخور، آتش‌نشان، حل ترافیک شهری و سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان انجام می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی ستاد روباتیک شهر تهران با اشاره به جذابیت این رشته، کانون‌های روباتیک سراهای محله را فضای مناسبی برای گردهمایی جوانان و نوجوان در جهت غنی‌‌سازی اوقات فراغت برشمرد و اظهار داشت:‌ برپایی جشنواره و سلسله مسابقات مورد اشاره، آغازگر فعالیت‌های شهروندان در زمینه روباتیک محسوب می‌شود و این درحالی است که اعضای کانون از این پس می‌توانند با جلب حمایت نهادهای علمی و پژوهشی، برگزاری سمینار و همایش‌های علمی و انعکاس دستاوردهای نظری و عملی در نشریه داخلی و محصولات دیگر در این زمینه فعالیت کنند.

شهردار منطقه 20 تهران به فراهم‌شدن مقدمات برگزاری این همایش بزرگ در این منطقه اشاره کرد و افزود: به منظور سهولت دسترسی شرکت‌کنندگان و اولویت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، محل مسابقات نهایی در ورزشگاه مدرس، جنب متروی شهرری در نظر گرفته شده است.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول