اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خواف:

باند سوداگران مرگ در خواف متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خواف گفت: باند 8 نفره سوداگران مرگ با تلاش ماموران متلاشی و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

باند سوداگران مرگ در خواف متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، محمد یزدانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خواف پس از کسب خبری مبنی بر جابه‌جایی محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور در محورهای مواصلاتی خواف، اقدامات گسترده‌ای را در راستای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان آغاز کردند.

وی ادامه داد: روز گذشته ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی در محور جنوبی خواف به خودرو پرایدی که به سبب نامعلومی واژگون شده بود مشکوک شدند.

این مسئول تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 12 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین سرنشینان دو دستگاه خودروی سمند و زانتیا که قصد جابه‌جایی مواد مخدر را داشتند به محض مشاهده ماموران از صحنه متواری شدند.

یزدانی خاطر نشان کرد:‌ با فرار متهمان ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و در نهایت خودروها را توقیف و سرنشینان آنها را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد:‌ در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف و 8 نفر در راستای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/70018/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول