اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

آمادگی دیار بوشهر برای حراست از مرزها به منصه ظهور رسید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:‌ در رزمایش الی بیت‌المقدس آمادگی همه جانبه دیار دین‌مدار بوشهر در راه دفاع موثر از مرزهای جغرافیایی و حریم معنوی نظام در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، به منصه ظهور رسید.

آمادگی دیار بوشهر برای حراست از مرزها به منصه ظهور رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) سردار فتح‌الله جمیری در پیام تشکر از عوامل برگزاری رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: برگزاری رزمایش 20 هزار نفری رزمی فرهنگی «الی بیت المقدس»، فراز مهمی از تاریخ حماسه و دین‌مداری خطه شهیدپرور بوشهر است که به حمدالله و المنّه، با موفقیت و در امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

وی بیان کرد: اقتضای برگزاری این رویداد مهم و عظیم، اختصاصات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی استان بوشهر و نقش منحصر به فرد و بی‌بدیل آن در تأمین بازدارندگی دفاعی برای کل نظام در این عرصه‌ها و نیز پیشینه درخشان تاریخی آن در مبارزه پیروزمندانه علیه استعمار و استکبار بود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مردم و اقشار مختلف بسیجیان خطه بوشهر، پا به پای پاسداران و سایر نیروهای نظامی و انتظامی و با همکاری و همراهی ارزشمند تمام نهادها و ادارات دولتی، در این رزمایش بسیار خوش درخشیدند و بخشی از توانمندی‌های عظیم و بالقوه استان را به فعلیت رساندند.

جمیری بیان کرد: وجود هماهنگی، اتحاد، انگیزه بالا و شور والای دینی و انقلابی در بین تمامی عوامل دست اندرکار برگزاری رزمایش، از نقاط  درخشانی بود که در تاریخ رزم و حماسه استان، به یادگار خواهد ماند.

وی اضافه کرد: پیام رسا، بلند و قاطع رزمایش، آمادگی همه جانبه دیار دین مدار بوشهر در راه دفاع به موقع، هدفمند و موثر از مرزهای جغرافیایی و حریم دینی و معنوی نظام بود که در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، به منصه ظهور رسید.

جمیری ادامه داد: اینجانب بر خود لازم می‌دانم مراتب سپاسگزاری و امتنان قلبی خود را به حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر حضرت آیت‌الله صفایی‌بوشهری، استاندار، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران، شورای تأمین استان، فرمانداران، مدیران کل و رؤسای ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، پاسداران عزیز، اقشار مختلف بسیجیان استان اعم از گردان‌های عاشورا، الزهرا (س)، امام حسین (ع)، امام علی (ع) و واکنش سریع، اصحاب رسانه اعم از خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، رسانه‌های مکتوب به ویژه صدا و سیمای مرکز بوشهر، تقدیم کنم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: خدای متعال را با همه وجود سپاس می‌گویم که برگزاری این رزمایش عظیم، گام بلندی در راه تحقق منویات و تأمین رضایت‌مندی مقام معظّم رهبری حضرت امام خامنه‌ای بود و مراتب بالای آمادگی، بصیرت و ولایت‌مداری خطه حماسه‌ساز و استکبارستیز بوشهر را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/66006/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول