اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 2.5 میلیارد تومان

محور بروجن ـ لردگان به‌سازی می‎شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 2 هزار تن قیر به محور بروجن ـ لردگان با صرف 2 میلیارد و 500 میلیون تومان با موافقت وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

محور بروجن ـ لردگان به‌سازی می‎شود

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: جاده‌های شهرستان لردگان از حادثه‌خیزترین جاده‌های استان است، به طوریکه هر ساله تعداد زیادی از رانندگان و مسافران جان خود را در این محورها از دست می‌دهند لذا این امر می‎طلبد تا مسئولان استان و کشور به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: برهمین اساس طی نشستی که با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزارتخانه و نماینده شهرکرد برگزار شد ،‌مشکلات مطرح همچنین سوالات نمایندگان شهرکرد و لردگان پاسخ داده شد.

جلیل از اختصاص مبلغ 500 میلیون ریال برای خرید قیر در محور بروجن لردگان خبر داد و گفت: با موافقت وزیر راه همچنین مقرر شد بودجه 12 ماهه به محور شهرکرد ـ بن ـ داران به این استان اختصاص داده شود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختصاص 2 هزار تن قیر به محور بروجن-لردگان با صرف 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از دیگر مصوبات نشست با وزیر راه بود.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری تخصیص اعتبارات به تونل گردنه رخ و اختصاص بودجه 12 ماهه به محور شهرکرد-بروجن-لردگان از دیگر مصوبات این نشست محسوب می‎شود.

جلیل با اشاره به تعهد اداره‌کل راه استان در رابطه با اجرای طرح‌های عمرانی جاده‌ای این استان ادامه داد: احداث باند سوم گردنه کره بس لردگان، ساماندهی ورودی شهر لردگان، اجرای آسفالت جاده کرف یک کیلومتر، اجرای جاده گلستان شهدای روستای ابواسحاق یک کیلومتر پیش از عید و اجرای پنج کیلومتر جاده تیرسامان لردگان تا پیش از سال مالی باید با جدیت پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در جاده لردگان ـ خوزستان تصریح کرد: این جاده یک محور مواصلاتی و ترانزیتی است که جنوب را به مرکز کشور متصل می‌کند، همچنین این جاده بسیار پرترافیک بوده و جوابگوی این همه تردد وسیله نقلیه نیست.

جلیل افزود: برهمین اساس به‌منظور رسیدگی به وضعیت محورهای ارتباطی استان لازم است تا مسئولان جدیت داشته باشند.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول