اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اورژانس قم:

تصادف موتور و عابر پیاده 4 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده گفت: این حادثه که در خیابان کارگر رخ داد چهار مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف موتور و عابر پیاده 4 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته اظهار کرد: تصادف موتور در جاده قدیم قم ـ تهران، برخورد شدید سواری با گاردریل، تصادف موتورسیکلت و عابر پیاده، تصادف دو دستگاه سواری در جاده سلفچگان ـ اراک از جمله حوادثی بود که در طول این مدت رخ داد.

وی افزود: روز گذشته بر اثر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت در جاده قدیم قم ـ تهران یک نفر به شدت مجروح شد که بر اثر ضربه به سر وضعیت جسمانی وی بسیار وخیم گزارش شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: این مجروح پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط امدادرسانان اورژانس 115 با آمبولانس به مرکز درمانی شهید بهشتی تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل چهار نفر سرنشین این خودرو به شدت مجروح شدند که پس از حضور امدادرسانان اورژانس 115 به محل حادثه این مجروحان با دو دستگاه آمبولانس به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی از دیگر حوادث این مدت را تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده دانست و گفت: این حادثه که در خیابان کارگر رخ داد چهار مصدوم به دنبال داشت.

وی اذعان کرد: امدادرسانان اورژانس 115 پس از حضور به موقع در محل حادثه نسبت به انجام خدمات اولیه پزشکی اقدام و سپس این مجروحان را به یکی از مراکز درمانی اعزام کردند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی سواری شش تن از سرنشینان این خودروها به شدت مصدوم شدند که با سه دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی از وقوع تصادف سه دستگاه موتورسیکلت به صورت همزمان در خیابان شهید محلاتی خبر داد و ابراز کرد: بر اثر این تصادف هر سه راکب موتور به شدت مجروح شدند که با سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به یکی از مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی همچنین از برخورد شدید یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو خبر داد و خاطرنشان کرد: این حادثه که در اتوبان قم ـ کاشان رخ داد یک مجروح برجای گذاشت.

انتهای پیام/78005/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول