اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نطنز:

روشنگری یکی از اولویت‌های مهم کارهای سپاه است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نطنز گفت: روشنگری یکی از اولویت‌های مهم کارهای سپاه است که برای تبیین درست مسایل سیاسی روز و افشاگری از مخالفین نظام و شناساندن مقام الهی ولایت فقیه برای مردم برگزار می‌شود.

روشنگری یکی از اولویت‌های مهم کارهای سپاه است

علی‌اصغر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار نطنز اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی مردم ما در حال حاضر مردمی فهیم، بصیر، ولایتمدار و ارزشی هستند که به راحتی راه را از بیراهه تشخیص داده و این شناخت بالا سبب شده که تمامی توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی آنها خنثی شود.

وی ادامه داد: البته باید در نظر داشت که دشمن بیکار ننشسته و به هر طریقی که بتواند برای مردم و نظام اسلامی ما مشکل ساز می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نطنز گفت: یکی از این زمینه‌ها که نقش دشمن در آن محسوس بوده و مردم ما را دچار مشکل کرده تورم و گرانی‌های اخیر است که برخی مسایل دیگر نیز به آن دامن زده است.

وی ادامه داد: البته این مشکل در مقابل مشکلات قبلی که پیش روی مردم و نظام ما بوده همچون جنگ تحمیلی که بهترین عزیزان ما را از ما گرفت و چون هدف حفظ اسلام و تداوم راه انبیا و ائمه اطهار(ع) بوده هیچ است.

شریفی افزود: به امید خدا و با همکاری و همیاری مردم این مشکل نیز به راحتی برطرف شود و به شکست ابرقدرت پوشالی یعنی آمریکای خبیث و خونخوار می‌انجامد و یکی از صحنه‌های مشاهده این شکست، انتخابات خرداد آینده است که حضور پررنگ و پرشور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول