اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی:

دولت مواظب سوء استفاده سودجویان به بهانه هدیه نقدی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نفس عمل هدیه شب عید به مردم قابل تقدیر است، اما نقدی بودن این هدیه جز تورم بیشتر در کشور و سوء استفاده سودجویان برای افزایش قیمت کالاها ثمری ندارد.

دولت مواظب سوء استفاده سودجویان به بهانه هدیه نقدی باشد

محمدعلی اسفنانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: توصیه رهبر معظم انقلاب به دولت این بود که در شرایط اقتصادی کنونی به معیشت مردم که دارای مشکلاتی است کمک شود.

وی افزود: طریقه این کمک و پرداخت هزینه بسیار مهم است و پرداخت این هدیه به صورت نقدی موجه نیست.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این موضوع در کشور ما ثابت شده است که پرداخت نقدی و افزایش نقدینگی سبب ایجاد تورم می‌شود، بنابراین پیشنهاد ما به دولت این است که این هدیه به صورت غیر نقدی و ارزاق عمومی توزیع شود.

وی ادامه داد: با چنین روندی هم مردم راضی‌تر هستند و هم اینکه این کار سبب افزایش قیمت‌ها نمی‌شود و از نظر روحی نیز باعث آرامش خاطر مردم برای تأمین مایحتاج شب عیدشان است.

اسفنانی اظهار کرد: به محض اینکه این توهم پیش بیاید که قرار است پولی در اختیار مردم قرار بگیرد یا حقوق کارمندان افزایش یافته و عیدی به کارگران پرداخت شود، شاهد افزایش قیمت کالاها و خدمات هستیم بنابراین نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت‌ها به سودجویان بدهیم.

وی اضافه کرد: بهتر است این هدایا غیرنقدی بوده و در عین حال به مردم این امکان را بدهد که هر کالایی مورد نیازشان است بخرند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در این هفته و هفته‌های آینده جلساتی با دولت داریم که به طور یقین درباره این موضوع تبادل نظر بیشتری می‌کنیم.

انتهای پیام/63008/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول