اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب تیم‌های (الف) و (ب)

ترکیب تیم‌های قم در جام فجر پینگ پنگ مشخص شد

خبرگزاری فارس: تیم‌های پینگ پنگ قم ترکیب خود را در مسابقات جام فجر این رشته ورزشی شناختند و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف حریفان می‌روند.

ترکیب تیم‌های قم در جام فجر پینگ پنگ مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های رده‌های سنی خردسالان و نونهالان قم در قالب دو تیم شناسایی شده و در رقابت‌های جام فجر با حریفان خود به رقابت می‌پردازند تا هیئت پینگ پنگ قم در مسیر استعدادیابی این رشته ورزشی یک گام دیگر رو به جلو حرکت کند.

هیئت پینگ پنگ استان قم به منظور کیفیت‌بخشی به این رقابت‌ها که یکی از برنامه‌های مهم این هیئت در گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است، از استان‌های مطرح پینگ پنگ کشور برای حضور در جام فجر دعوت کرده است.

با توجه به اینکه هیئت پینگ پنگ استان قم در امر استعدادیابی یکی از استان‌های موفق فدراسیون پینگ پنگ به شمار می‌رود و از این نظر در رده‌بندی هیئت‌های سراسر کشور جایگاه و اعتبار بالایی دارد، تیم‌های مطرح استان‌های مختلف دعوت هیئت قم را اجابت کرده و در جام فجر حضور پرتعدادی دارند.

بدین ترتیب پینگ پنگ‌بازان استان‌های مرکزی، قزوین، همدان، البرز، تهران و اصفهان به همراه تیم‌های الف و ب قم در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب عنوان‌های برتر در حالی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که هر تیم پینگ پنگ‌بازان دو رده سنی را به قم آورده است.

برنامه‌ریزی برگزاری رقابت‌ها به شکلی است که تیم‌ها در دو رده سنی خردسالان و نونهالان با یکدیگر رقابت می‌کنند و تیم‌های شرکت‌کننده در دو بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا نفرات برتر در پایان جام فجر مشخص شوند.

هیئت پینگ پنگ استان قم ترکیب تیم‌های (الف) و (ب) قم را برای حضور در این دوره از رقابت‌ها معرفی کرد و بر این اساس در ترکیب تیم (الف) قم علیرضا مسعودی، محمدمهدی اسدی، میلاد عباسی و پویا وفایی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که در ترکیب تیم (ب) هیئت پینگ پنگ استان قم سید محمدامین منتظری، سید حسین سید عربی، معین منتظری، محمدصالح رحیمی حضور دارند و مربی هر دو تیم ابوالفضل اسدی است و هر دو تیم مجموعه‌ای از استعدادهای پینگ پنگ قم هستند و رقابت‌ها امروز در سالن شهید محمدی قم دنبال می‌شود.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول