اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام پایانی سال

معابر پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بهسازی شد

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 از آغاز دور دوم عملیات عمرانی استقبال از بهار 92 و رفع 184 نیاز عمرانی در معابر اصلی محله‌های 22 گانه این منطقه و پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) خبر داد.

معابر پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بهسازی شد

ابراهیم بابازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به آغاز دور دوم اقدامات عمرانی طرح استقبال از بهار 92 گفت: معابر خیابان‌های فدائیان اسلام، شهید رجایی، امین‌آباد، ورامین، زکریای رازی، شهید غیوری، کمیل، امام حسین (ع)، میدان نارنج، ورودی شرقی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و روستاهای اسلام‌آباد، زمان‌آباد، غنی‌آباد و تقی‌آباد از جمله محل‌هایی بوده که در دور نخست استقبال از بهار 92، بهسازی شده است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 با اشاره به رفع 86 نیاز عمرانی سطح محله‌های این منطقه در دور نخست استقبال از بهار، خاطرنشان کرد: 497 مترمربع مرمت و لکه‌گیری سواره رو، 419 متر طول ترمیم جدول 55 مترمربع پیاده روسازی، 37 مورد رفع معارض پیاده‌رو و 18 مورد همسطح سازی دریچه تاکنون در منطقه 20 انجام شده است.

وی در ادامه هدف از دو مرحله‌ای اجرا شدن اقدامات عمرانی را جبران عقب افتادگی احتمالی دور اول و تحقق حداکثری میزان اهداف و برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده برشمرد و تصریح کرد: اقدامات عمرانی مشابه با موارد مورد اشاره برای 98 محل دیگر نیز پیش بینی شده که عملیات عمرانی آن آغاز شده است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 محوریت طرح استقبال از بهار 92 را ارتقای نگهداشت شهر و اتمام پروژه‌های نیمه تمام برشمرد و یادآور شد: با توجه به اینکه در شناسایی و بررسی‌های اولیه پیام‌های 137 و 1888 شهروندان لحاظ شده است با نهایی شدن اقدامات دور دوم شاهد کاهش پیام‌های شهروندی و افزایش رضایت‌مندی شهروندان خواهیم بود.

این گزارش حاکی است، امسال نیز طرح استقبال از بهار در حوزه اقدامات فنی و عمرانی زودتر از فعالیت‌ سایر حوزه‌های مدیریت‌شهری آغاز شد تا ضمن اجرای به‌موقع طرح‌های مورد نظر، تا سر حد امکان از تداخل اقدامات ‌اجرایی جلوگیری ‌شود. پیش‌بینی‌ می‌شود این طرح در حوزه اقدامات فنی و عمرانی حداکثر تا پانزدهم اسفندماه سال‌جاری به ‌اتمام برسد تا سایر حوزه‌های مدیریت‌شهری بتوانند فعالیت‌های خود را قبل‌ از آغاز سال‌ جدید به سرانجام برسانند‌.

انتهای پیام/2462/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول