اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‏وطن - 2

تشییع پیکر خون‏بار شهید شاطری در سمنان؛ 10 صبح فردا

خبرگزاری فارس: ستاد بزرگداشت شهید مهندس حاج حسن شاطری با صدور بیانیه‏ای زمان تشییع پیکر خون‏بار این شهید والامقام را در سمنان، ساعت 10 صبح فردا اعلام کرد.

تشییع پیکر خون‏بار شهید شاطری در سمنان؛ 10 صبح فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در این بیانیه آمده است: بار دیگر عطر دل‌انگیز شهادت فضای استان سمنان را فرا گرفت و یادگاری از دوران دفاع مقدس به ندای یاران خود لبیک گفت و به دوستان شهیدش پیوست.

در ادامه این بیانیه آمده است: به اطلاع مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان سمنان می‌رساند، مهندس حاج حسن شاطری، مسئول ستاد بازسازی لبنان، هنگام بازدید از پروژه‌های عمرانی، مورد هجوم تروریست‌ها و عناصر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به فوز عظیم شهادت نائل شد و به همین مناسبت، مراسم وداع با شهید حاج حسن شاطری شامگاه پنجشنبه همراه با دعای پرفیض کمیل در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان آغاز شده است.

همچنین مراسم تشییع پیکر گلگون این شهید عزیز نیز در روز جمعه 27 بهمن‌ماه، ساعت 10 صبح از معراج شهدای سمنان (کانون جوانان بسیج) واقع در خیابان سعدی به طرف میعادگاه نماز جمعه و گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.

شهید حاج حسن شاطری از یادگاران و فرماندهان دفاع مقدس بود و پس از جنگ 33 روزه لبنان، از سوی نظام جمهوری اسلامی به عنوان مسئول بازسازی لبنان مشغول به فعالیت بود.

انتهای پیام/2249/ذ/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول