اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

بانوان فوتسالیست کاسپین چشم انتظار روزهای آینده

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در حالی این روزها در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف رقیبان خود می‌رود که برای صعود به جمع تیم‌های بالای جدول چشم انتظار روزهای آینده است.

بانوان فوتسالیست کاسپین چشم انتظار روزهای آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فوتسالیست‌های تیم بانوان کاسپین قزوین که عنوان نایب قهرمانی فصل قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را در اختیار دارند در این فصل با از دست دادن مهره‌های تأثیرگذار و کلیدی خود به نوعی در جدول رده‌بندی نتوانسته‌اند خود را در جمع مدعیان این رقابت‌ها حفظ کنند.

شاگردان آمنه محمودی که در سال‌های قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از مشکلات مالی شدید رنج می‌بردند اما با توجه به همه این مشکلات با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان و بومی خود و با تعصب و غیرتی مثال زدنی با قاطعیت مقابل دیگر تیم‌ها به میدان می‌رفتند و به سختی به دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها امتیاز می‌دادند.

حضور بازیکنان ارزشمندی همچون فاطمه اعتدادی و بهناز طاهرخانی در ترکیب تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین و استفاده از تجارب ارزشمند آمنه محمودی سرمربی این تیم به نوعی تیم بانوان کاسپین قزوین را در جمع تیم‌های قدرتمند و مدعی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در سال‌های گذشته عنوان سومی و نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، انتظارات از این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ بالا رفته است و به طور طبیعی برای همین امر است که نتایج این تیم نتوانسته است انتظارات را تا این لحظه از رقابت‌ها برای هواداران برآورده سازد.

بانوان فوتسالیست تیم کاسپین قزوین تا این لحظه از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و تا پایان هفته هشتم این مسابقات که مقابل رقیبان به میدان رفته است در مجموع توانسته است پنج پیروزی و سه شکست را برای خود به ثبت برساند.

به هر حال از دست دادن 9 امتیاز برای تیم کاسپین قزوین که در این فصل از رقابت‌ها به نوعی می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد اتفاق خوشایندی نمی‌تواند باشد، گر چه نباید از دست دادن دو بازیکن کلیدی این تیم را هم در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر نادیده گرفت اما بحث این جا بیشتر مطرح می‌شود که از دست دادن امتیازهای حساس در حضور تیم‌های مدعی ملی حفاری اهواز، پرسپولیس، داماش گیلان و صنعت نفت آبادان به طور حتم نمی‌تواند قابل جبران باشد و این تیم را در جدول رده‌بندی از دیگر تیم‌های مدعی عقب خواهد انداخت.

تیم بانوان کاسپین قزوین گرچه در حال حاضر هفت امتیاز نسبت به صدر جدول فاصله دارد، اما به طور حتم این تیم با داشتن بازیکنان کلیدی و تأثیرگذار خود می‌تواند با هوشیاری کامل در بازی‌های آینده مقابل رقیبان به میدان برود تا با به دست آوردن سه امتیاز ممکن و لغزش احتمالی تیم‌های بالای جدولی فاصله امتیازهای خود را با این تیم‌ها کاهش دهد.

تیم فوتسال بانوان کاسپین به طور حتم این توانایی را دارد که در روزها و ماه‌های آینده به ویژه در مسابقات باقی مانده نیم فصل و آغاز رقابت‌های نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر با آمادگی بالاتری به مصاف رقیبان خود برود و خود را در جمع مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/77004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول