اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورامین در مجلس:

رئیس نهضت سواد‌آموزی ورامین را عزل نکردم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به دخالت در عزل رئیس نهضت سوادآموزی گفت: رئیس نهضت سواد آموزی ورامین را نمی‌شناسم.

رئیس نهضت سواد‌آموزی ورامین را عزل نکردم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسین نقوی حسینی ساعتی پیش با حضور در نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران ضمن بازدید از غرفه رسانه‌های این منطقه به سئوال‌های خبرنگاران نیز پاسخ گفت.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در پاسخ به خبرنگاران در ارتباط با اینکه «چرا نماینده علی‌رغم سخنانی که در بیت آیت‌الله محمودی زده و وظیفه قانونی‌اش در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کند»، گفت: قوا در جمهوری اسلامی استقلال دارند، قوه مجریه وظیفه اجرایی را برعهده دارد، البته هر سه فرماندار منطقه با بنده به‌ عنوان نماینده مردم مشورت می‌کنند، اگر هم نخواهند مشورت نمی‌کنند، من از آنها فقط و فقط کار می‌خواهم، تصمیم‌گیر فرماندار است.

نقوی افزود: فرماندار برای اینکه به جایگاه مردم احترام بگذارد با نماینده مشورت می‌کند، البته برخی مواقع در حوزه اجرایی نماینده احساس کند ضعفی وجود دارد آن را به فرماندار منتقل می‌کند، اگر فرماندار کاری نکرد و مطالبات مردم را پیگیری نکرد، نماینده به‌ عنوان حامی مردم موظف به پیگیری است، مدیریت آموزش و پرورش قرچک عامل اعتراض بود، فرهنگیان از من سئوال می‌کردند که در 4 هزار فرهنگی قرچکی حتی یک نفر برای مدیریت نبود، من هم این مطالبه را پیگیری کردم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتباط من با اغلب مدیران خوب است، اختلاف نظر هم داریم، نظرات را مطرح و پیگیری می‌کنیم، این ایرادی ندارد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد رئیس نهضت سوادآموزی باید بگویم اصلاً ایشان را نمی‌شناسم، رئیس اداره آموزش و پرورش مجتبی عرب عامری است، بروید این سئوال‌ها را از ایشان بپرسید.

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول