اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

تشدید طرح نظارت و بازرسی ویژه شب عید در قم

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تشدید طرح نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت شب عید خبر داد و گفت: این طرح از روز نخست بهمن ماه آغاز شده و تا 25 فروردین ماه سال جدید ادامه دارد.

تشدید طرح نظارت و بازرسی ویژه شب عید در قم

احمدرضا سمیعی‌نسب در حاشیه جلسه هماهنگی ویژه نظارت و بازرسی ویژه نوروز 92 که در سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال 91 و عید نوروز سال 92 قرار داریم با افزایش تقاضا نسبت به برخی کالاها و خدمات مواجه هستیم که زمینه سودجویی را برای فرصت‌طلبان فراهم می‌کند.

این مسئول افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری از سودجویی‌های اقتصادی و به منظور کنترل بازار شب عید نظارت و بازرسی بازار را در این ایام به صورت ویژه تشدید کرده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم زمان آغاز این طرح نظارتی ویژه را از روز نخست بهمن ماه سال جاری تا 25 فروردین سال جدید عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح گشت‌های نظارتی ویژه‌ای به صورت مشترک با بعضی از دستگاه‌ها در استان قم انجام خواهد شد که در این گشت‌های نظارتی از توان و ظرفیت دستگاه‌های مسئول بهره برده می‌شود.

سمیعی‌نسب ادامه داد: اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی، اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، معاونت پلیس آگاهی نیروی انتظامی، مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی، مجمع امور صنفی تولیدی و خدمات فنی، واحد نظارت و بازرسی اصناف و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری خواهند داشت.

این مسئول اضافه کرد: فرمانداری و استانداری نیز به عنوان دستگاه‌های حاکمیتی و پشتیبانی در اجرای این طرح با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری خواهند داشت.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نظارت این سازمان را شامل دو بخش کالا و خدمات دانست و اذعان داشت: لباس، کیف، کفش، آجیل، خشکبار، انواع شیرینی، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن نباتی، برنج و... از جمله کالاهایی هستند که شامل نظارت ویژه می‌شوند.

وی به نظارت ویژه در بخش خدماتی اشاره کرد و متذکر شد: در این بخش به فعالیت شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی و ریلی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن فرهنگی و تفریحی، اماکن سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، مسافرخانه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و غذاخوری‌های درون شهری و برون شهری، ‌دفاتر خدمات خودرویی و تعمیرگاه‌های خودرو به صورت ویژه نظارت می‌شوند.

سمیعی‌نسب در پایان گفت: دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات به صورت خاص در نمایشگاه بهاره امسال دایر است و با حضور رئیس یکی از شعب تعزیرات حکومتی به پرونده‌های تشکیل شده رسیدگی و رای لازم صادر و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/78005/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول