اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح شرق مازندران عنوان شد

جاده نکا به نیروگاه شاهد 42 کشته و 650 تصادف بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس گفت: جاده نکا به نیروگاه از ابتدای راه‌اندازی تاکنون 42 کشته داشته و 648 تصادف در پی داشته است که آسفالت و ساخت و ساز آن باید در اولویت کارها باشد.

جاده نکا به نیروگاه شاهد 42 کشته و 650 تصادف بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شرق مازندران در کمربندی نکا آغاز شد.

فرماندار نکا ظهر امروز پنج‌شنبه در مراسم کلنگ‌زنی این تقاطع غیرهمسطح گفت: با ساخت و ساز این ورودی در شهرستان بسیاری از مشکلات مردم در تردد برطرف می‌شود.

وی اظهار کرد: با افتتاح کمربندی نکا همچنان شهروندان و مسافران در ورودی و خروجی شهر نکا با مشکل روبرو بودند که امیدواریم با کلنگ‌زنی این روگذر بخش زیادی از مشکلات برطرف شود.

این مسئول افزود: در حال حاضر مردمی که در حاشیه کمربندی نکا دارای زمین و منزل هستند با مشکل قرار گرفتن در حریم کمربندی مواجه شده‌اند و اینکه حق ساخت و ساز ندارند که امیدواریم در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

رجبی ادامه داد: وقتی این کمربندی افتتاح شد به مردم قول داده شد که برای حریم‌ها طراحی خاصی در نظر گرفته شده است.

فرماندار نکا بیان داشت: اکنون زمین یا منزل افراد داخل حریم است و مردم با مشکل روبرو شده‌اند که امیدواریم در اسرع وقت حل شود.

امام جمعه نکا نیز رسیدگی به مشکلات مردم و برطرف کردن مشکلات آنان را از مهم‌ترین امور برای مسئولان عنوان کرد که باید در اسرع وقت رسیدگی شود و مردم قرار گرفته در حریم کمربندی با مشکل روبرو نشوند.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی ادامه داد: پروژه‌ای که شروع شده برای ورودی شهرستان نکا باید بر اساس برنامه‌ریزی و در اسرع وقت یعنی تا دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد تا مشکل ایجاد نشود.

وی افزود: پروژه اصلی برای ورودی و خروجی نکا اجرایی نشده اما این پروژه حداقلی نیز باید با برنامه‌ریزی و به‌درستی انجام شود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: تامین منابع بودجه‌ای برای کمربندی و نکا به نیروگاه از مهم‌ترین خواسته‌های ماست که امیدواریم جامه عمل پوشانده شود.

احمدعلی مقیمی بیان کرد: جاده نکا به نیروگاه از ابتدای راه‌اندازی تاکنون 42 کشته و 648 تصادف در پی داشته است که آسفالت و ساخت و ساز آن باید در اولویت کارها باشد. امیدواریم با تزریق اعتبارات مناسب و به موقع این معضل در نکا برطرف شود.

مقیمی گفت: این تقاطع غیر همسطح ورودی نکا با اعتباری بیش از 48 میلیارد ریال و شامل دو دستگاه پل روگذر فلزی، امروز کلنگ‌زنی و در دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/86002/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول