اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل‌ذهاب:

نخستین یادواره شهدای زن برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل‌ذهاب از برگزاری نخستین یادواره 945 شهیده زن استان کرمانشاه در شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد.

نخستین یادواره شهدای زن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، مسعود قنبری ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره زنان شهیده اظهار داشت: این جشنواره در راستای تجلیل از زنان شهیدی است که در دوران دفاع مقدس توانستند رشادت‌های بزرگی در حراست از کیان اسلامی از خود به نمایش بگذارند.

قنبری با بیان اینکه تجلیل از شهدا در واقع تجلیل از فرهنگ ناب ایثار و شهادت است، تصریح کرد: برگزاری این یادواره‌ها و و تاثیر آن در معرفی و انتقال فرهنگ پایداری و ایثار و مقاومت زنان مسلمان انقلابی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: حضور مؤثر زنان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران باعث تداوم و استمرار این نظام الهی شده و همگام بودن زنان با مردان در عرصه‌های مختلف نظام، دشمنان را سردرگم کرده است.

وی با برشماری خصوصیات بارز زنان ایران اسلامی، افزود: ولایت‌مداری از خصوصیات برجسته زنان ایران اسلامی است.

قنبری با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای زن، گفت: یادواره شهدای زنان شهیده استان کرمانشاه را باشکوه برگزار خواهیم کرد تا حداقل توانسته باشیم در ادامه راه شهدای این استان گام کوچکی برداشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب از تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه ایثارگران، اطلاع‌رسانی، فرهنگی، تدوین آثار و پشتیبانی برای برگزاری باشکوه این یادواره در شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد.

قنبری یادآور شد: این کمیته‌ها در راستای فراخوان مقاله، فراخوان شعر، داستان و قطعه ادبی در دو سطح دانش آموزان دبیرستان و عموم علاقمندان به ادبیات، مسابقه روزنامه‌دیواری در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان، مصاحبه تخصصی با اساتید حوزه و دانشگاه برای تبیین جایگاه زن در جامعه اسلامی، سرکشی از خانواده زنان شهیده و غبارروبی مزار مطهر زنان شهیده فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول