اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی:

عذاب سختی در انتظار خیانت‌کنندگان به خون شهدا خواهد بود

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عذاب سختی در انتظار خیانت‌کنندگان به خون شهدا خواهد بود.

عذاب سختی در انتظار خیانت‌کنندگان به خون شهدا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس محسن رضایی با حضور خود در گلزار شهدای بندرعباس و تجدید میثاق با شهیدان با بیان اینکه شهدا سپری برای دفاع از ارزش‌های معنوی بودند و خواهند بود، اظهار داشت: شهدای این استان اجازه ندادند حتی قطعه‌‌ای از خاک جنوب کشور از ایران جدا شود و باید راه این شهدا را که حیات معنوی و سیاسی ما را رقم زده‌اند، ادامه دهیم.

وی افزود: رشادت و از جان‌گذشتگی شهدا، وظیفه ما را بسیار سنگین‌تر کرده و در واقع شهدا حس مسئولیت‌‌پذیری بیشتری را به جامعه تزریق کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ما مسئولان هرگز نباید اجازه دهیم این حس در ما کم‌رنگ و مورد بی‌تفاوتی قرار گیرد زیرا ما از شهدا آموختیم که باید نسبت به جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم. 

رضایی در ادامه عنوان کرد: باید پرچمی را که شهدا به دست ما داده‌اند، با قدرت به آیندگان بسپاریم و افرادی که در این راه خیانت کنند، عذاب سختی در دنیا و آخرت خواهند دید.

وی گفت: مسئولان اگر نسبت به مسئولیت‌های خود خیانت کنند این خیانت در دنیا و آخرت بی‌‌پاسخ نخواهد بود و باید پاسخ این کار خود را بدهند.

انتهای پیام/2310/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول