اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی قم:

محسن رضایی در وزن 55 کیلوگرم به روی تشک می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام هشت فرنگی‌کار قمی به مسابقات کشتی قهرمانی رده سنی جوانان کشور خبر داد و گفت: در وزن 55 کیلوگرم محسن رضایی یکی از امیدهای تیم کشتی فرنگی جوانان قم برای کسب مدال به شمار می‌رود.

محسن رضایی در وزن 55 کیلوگرم به روی تشک می‌رود

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در حالی برگزار می‌شود که خوشبختانه مسابقات رده سنی نوجوانان برای کشتی قم مدال‌های ارزشمند و رتبه درخور توجهی به همراه داشت.

وی ادامه داد: حضور چهره‌های شاخص کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات رده سنی جوانان قطعاً موجب افزایش تجربه فرنگی‌کاران آینده‌دار قم می‌شود و در مجموع با توجه به سوابقی که از آنها در رده‌های سنی پایین‌تر سراق داریم، به کسب چند مدال امیدواریم.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه میزبان و زمان برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور مشخص شده است، خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها براساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی از امروز به میزبانی هیئت کشتی استان ایلام به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری پیکارهای روز نخست آیین وزن‌کشی چهار وزن نخست چهارشنبه شب صورت گرفته و کشتی‌گیران قمی نیز حریفان خود را شناخته‌اند، افزود: فرنگی‌کاران قمی در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم در این دوره از پیکارها با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

حلوایی بیان داشت: مراسم وزن‌کشی چهار وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در حالی برگزار شد که در وزن 50 کیلوگرم امیرحسین لاری برای تیم اعزامی کشتی فرنگی قم برابر رقبای شرکت‌کننده در این دوره به روی تشک خواهد رفت.

وی یادآور شد: همچنین در وزن 55 کیلوگرم محسن رضایی یکی از امیدهای تیم اعزامی کشتی فرنگی جوانان قم برای کسب مدال به شمار می‌رود، در حالی که در وزن 60 کیلوگرم دارنده مدال طلای مسابقات جوانان کشور یعنی مهدی مرادحاصلی برای تیم اعزامی قم کشتی می‌گیرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم اذعان داشت: در وزن 66 کیلوگرم مهدی عطارد به مصاف حریفان خود می‌رود و در وزن 74 کیلوگرم امیرحسین مولایی، دارنده مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در سال 2010 به روی تشک می‌رود.

وی عنوان کرد: در وزن 84 کیلوگرم نیز در ترکیب تیم کشتی فرنگی جوانان قم کشتی‌گیران آماده‌ای هستند، در وزن 96 کیلوگرم حسین فتحی‌زاهد و در وزن 120 کیلوگرم مهدی قسمتی دیگر فرنگی‌کاران قم به شمار می‌روند.

حلوایی در پایان اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور تا جمعه شب 13 بهمن‌ماه در سالن «شهدای قلاویزان» شهرستان ایلام برگزار می‌شود و بر این اساس وزن‌کشی چهار وزن نخست این رقابت‌ها برگزار شد که به ترتیب در اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم 23، 32، 30 و 29 نفر به روی باسکول رفتند، ضمن اینکه مسابقات چهار وزن نخست امروز و مسابقات چهار وزن دوم نیز روز جمعه به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول