اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آبادکتول خبر داد

برگزاری طرح کشوری عمار برای نخستین بار در علی‌آبادکتول

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه مقاومت بسیج دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد‌کتول گفت: نخستین دوره کشوری طرح عمار در راستای منویات مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی در علی‌آبادکتول برگزار شد.

برگزاری طرح کشوری عمار برای نخستین بار در علی‌آبادکتول

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مصطفی فندرسکی صبح امروز در جمع دانشجویان بسیجی علی‌آباد‌کتول، اظهار داشت: نخستین دوره کشوری تبیین مبانی انقلاب اسلامی (طرح عمار) در راستای منویات مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی با حضور 300 طلبه و مسئول بسیج دانشجویی چهار استان کشور در علی‌آبادکتول برگزار شد.

وی تصریح کرد: در راستای منویات مطالبات مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای از بسیج دانشجویی مبنی بر ایجاد جنبش نرم‌افزاری، توسعه علم و فکر در دانشگاه‌ها و جامعه، ایجاد جریان فرهنگی سیاسی و نیز دستیابی به دیگر رسالت‌های بسیج دانشجویی مبنی بر تربیت نیروهای همطراز با نظام و پیوند حوزه و دانشگاه این طرح 23 بهمن ماه در شهرستان علی‌آبادکتول برگزار شد.

مسئول حوزه مقاومت بسیج دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آباد‌کتول در خصوص مباحث این دوره دو روزه بیان داشت: شش موضوع مدیریت حق و باطل با رویکرد بررسی مدیریت ولایت فقیه، انقلاب اسلامی برآیند رشد و تکامل بشری، انقلاب اسلامی و مسئله حق و باطل، بیداری اسلامی، ارکان حاکمیت با نگاه قانون اساسی و ولایت فقیه و حکومت دینی از موضوعات مهم در این دوره بود که توسط طلاب، مسئولان بسیج دانشجویی و اساتید کشوری مورد بحث قرار گرفت.

فندرسکی با بیان اینکه مجری این طرح حوزه مقاومت بسیج دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول با مشارکت موسسه مطالعات راهبردی میقات قدس و موسسه بنیاد و فرهنگ اندیشه انقلاب اسلامی بود تصریح کرد: از برکات این دوره پیوند بین حوزه و دانشگاه بود که دانشجویان و حوزویان از استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان‌شمالی در این دوره حضور داشتند.

مسئول حوزه مقاومت بسیج دانشجویی پیروان ولایت علی‌آبادکتول ضمن تقدیر و تشکر از مرکز مطالعات راهبردی میقات قدس و موسسه بنیاد و فرهنگ اندیشه انقلاب اسلامی در پایان گفت: امیدواریم که این دوره موجب ایجاد بصیرت و آگاهی شده و بتوانیم عمار ولایت باشیم.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول