اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان مسابقات بوکس قهرمانی منطقه 3 کشور در مشهد

خراسان رضوی با 7 مدال طلا قهرمان شد

خبرگزاری فارس: هفت بوکسور خراسان‌رضوی با پیروزی بر حریفان خود در فینال رقابت‌های قهرمانی منطقه سه کشور مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آوردند.

خراسان رضوی با 7 مدال طلا قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رقابت‎های بوکس منطقه 3 کشور که به میزبانی مشهد در مجموعه ورزشی شهید بهشتی برگزار شد صبح امروز با انجام رقابت‎های فینال به پایان رسید و 10 نفر برتر این رقابت‎ها مشخص شدند.

رحمان معظمی در وزن 49 کیلوگرم، جلال حسین‌زاده در وزن 56 کیلوگرم، ارشاد روح‌بخشیان در وزن 60 کیلوگرم، علیرضا لطفی‌نیا در وزن 69 کیلوگرم، عباس رحمتی در وزن 75 کیلوگرم، علی‌اصغر رمضان‌زاده در وزن 81 کیلوگرم و خسرو احمدآباد در وزن 91+ کیلوگرم، 7 بوکسور تیم خراسان‎رضوی بودند که با غلبه بر حریفان خود در فینال رقابت‎ها مدال طلا را بر گردن آویختند.

همچنین پویا ناوی در وزن 52 کیلوگرم از تیم بوکس خراسان شمالی با غلبه بر خلیل مهدی‌پناه از تیم خراسان‌رضوی به مقام قهرمانی دست یافت، محسن علی‌محمدی بوکسور وزن 91 کیلوگرم تیم سمنان نیز در دیدار فینال با پیروزی مقابل سامی احمدی از مازندران اول شد و در وزن 64 کیلوگرم هم امید حضرتی از تیم بوکس مازندران روح‌الله کریمی، بوکسور تیم استان خراسان‎رضوی را شکست داد و قهرمان شد.

گفتنی است نفرات برتر مسابقات بوکس مناطق 5 گانه کشور مجوز حضور در رقابت‎های بوکس قهرمانی کشور که در خردادماه سال 91 در تهران برگزار می‎شود را بدست می‎آورند و در صورت قهرمانی در این رقابت‎ها، سال آینده به عضویت تیم ملی در می‎آیند.

انتهای پیام/70018/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول