اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پوران درخشنده:

انسان‌های فراموش‌شده سوژه اصلی فیلم‌هایم هستند

خبرگزاری فارس: پوران درخشنده گفت: در فیلم‌هایم به دنبال انسان‌های فراموش شده هستم و تاکنون به ساخت فیلم‌های باورپذیر پرداخته‌ام.

انسان‌های فراموش‌شده سوژه اصلی فیلم‌هایم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، این کارگردان کرمانشاهی در جمع تماشاگران سینما آزادی کرمانشاه، استقبال از فیلم "هیس!دخترها فریاد نمی‌زنند" را در همه‌جا چشمگیر دانست و گفت: باید از دل مردم حرف زد و حرف‌های دل آنان را بیان کرد و در فیلم‌هایم همیشه به‌دنبال انسا‌ن‌هایی بوده‌ام که به ‌دست فراموشی سپرده شده‌اند.

وی نخستین جرقه فیلم‌نامه هیس را 14 سال پیش بیان کرد و ادامه داد: کار این فیلم‌نامه به صورت رسمی در سه سال انجام شد و مشکلات زیادی را در پی داشت که با عشق به ساختن فیلمی باورپذیر این کار را به پایان رساندم.

وی وضعیت سینماهای کرمانشاه در گذشته را ناامیدکننده عنوان کرد و با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فیلم فجر در این شهر، اظهار کرد: گرچه در این استان رجل سیاسی زیادی نداریم ولی هنرمندان بسیاری در کرمانشاه وجود دارند.

وی فیلم حسین گلزار پهلوان کرمانشاهی و سریال راه کربلا را از جمله فیلم‌هایی دانست که در گذشته قول ساخت آن از طرف سه استاندار کرمانشاه به وی داده شده ولی تلاشی در راستای ساخت آن صورت نگرفته است.

شایان ذکر است: جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار در کرمانشاه از چهاردهم تا بیست ‌و چهارم بهمن‌ ماه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول