اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی:

انتقاد راه و روش دارد/ نباید به اصل وحدت خدشه وارد کرد

خبرگزاری فارس: مرجع تقلید جهان تشیع با انتقاد از برخی از اقدامات ناشایست صورت گرفته در هنگام سخنرانی رئیس مجلس تاکید کرد انتقاد راه و روش دارد.

انتقاد راه و روش دارد/ نباید به اصل وحدت خدشه وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن باید به حبل الله چنگ زد، اظهار کرد: منظور قرآن کریم از اینکه به حبل الله چنگ بزنیم این است که ملت و گروه‌ها همانند کسی هستند که درون چاه افتاده است و اگر این فرد بخواهد نجات پیدا کند باید ریسمان وحدت را بگیرد تا بتواند رها شود.

وی با اشاره به دیگر آیات قرآن کریم مبنی بر ضرورت توجه به مسئله وحدت و پرهیز از تفرقه گفت: در برخی از آیات قرآن کریم آیات مربوط به گروه‌بندی و اختلاف در کنار آیاتی آمده است که به عذاب آسمانی اختصاص دارد.

استاد حوزه علمیه قم به مسائل پیش آمده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در قم اشاره کرد و گفت: متأسفانه روز یکشنبه در حرم حضرت معصومه(س) مسائلی اتفاق افتاده است که در نقطه مقابل وحدت و یگانگی قرار داشته است.

وی با انتقاد از برخی از اقدامات ناشایست صورت گرفته تاکید کرد: متأسفانه جریانات این روز هم به وحدت ضربه زده و موجب هتک حرمت ساحت حرم مطهر حضرت معصومه(س) شده است.

وی با اشاره به اینکه انتقاد کردن راه و روش دارد و چنین اعمال ناشایستی به معنای انتقاد نیست اظهار کرد: انجام چنین اقداماتی درست خواسته مخالفان نظام است و امیدواریم که خداوند همه بندگان خود را از لغزش محفوظ بدارد.

انتهای پیام/2258/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول