اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در آستانه دومین سالگرد انقلاب بحرین صورت گرفت

فراخوان جریان صدر برای برگزاری تظاهرات در عراق در حمایت از ملت بحرین

خبرگزاری فارس: دفتر جریان صدر در نجف اشرف در آستانه دومین سالگرد انقلاب بحرین، با صدور بیانیه‌ای خواستار برگزاری تظاهرات سراسری مردم عراق در جمعه آینده در حمایت از ملت مظلوم بحرین شد.

فراخوان جریان صدر برای برگزاری تظاهرات در عراق در حمایت از ملت بحرین

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «السومریة نیوز»، «مقتدا صدر» رهبر جریان صدر از طرفداران خود خواست تا جمعه آینده، پس از ادای نماز جمعه، در حمایت از ملت بحرین تظاهرات کنند.

دفتر مرکزی جریان صدر در نجف اشرف با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از تمام مومنان می‌خواهیم که پس از ادای نماز روز جمعه در سراسر عراق و تمامی استان‌ها، تظاهراتی مسالمت‌آمیز برگزار کنند و از فرزندان مظلوم ملت بحرین حمایت و پشتیبانی کنند و این اقدام را در یاری به این مردم انجام دهند.

در این بیانیه آمده است: بحرینی‌ها در آستانه دومین سالگرد انقلابشان که برای ایجاد اصلاحات و پایان دادن به ظلم و ستم آغاز کردند، قرار دارند و همچنان خواستار اصلاحات، پایان یافتن ظلم و ستم، آزادی زندانیان بی‌گناه و پایان دادن به سیاست در انزوا نگه داشته شدن هستند.

14 فوریه سال 2011 سرآغاز انقلاب مسالمت‌آمیز مردم بحرین علیه استبداد آل خلیفه بوده است. مردم بحرین از آن روز تا کنون همواره بر مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات خود تاکید کرده‌اند و همچنان نیز بر پایداری تا تحقق خواسته‌هایشان اصرار می‌ورزند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول