اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چراغ خانه‌ای که در حال خاموش شدن است

امیرعلی نیازمند دعای خیران است

خبرگزاری فارس: امیرعلی نیازمند دعای خیران برای زندگی دوباره است.

امیرعلی نیازمند دعای خیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، از زمان درج خبر «امیرعلی 3 ساله در آستانه مرگ/استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش» خیران زیادی به پدر این طفل معصوم کمک کردند تا امیرعلی دوباره زندگی کند.

خیران در تماس با این خبرگزاری پیگیر وضعیت امیرعلی هستند و از زبان پدر این کودک آخرین وضعیت او را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

محمد بیابانگردی پدر امیرعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: مدت یک هفته امیرعلی در مرکز طب بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بستری شد اما دکترها گفتند که اکنون به دلیل عفونت زیاد بدن امیرعلی امکان عمل پیوند مغز استخوان این کودک وجود ندارد.

وی افزود: دکتر امیرعلی همچنین گفت این بچه دچار سکته مغزی شده و قسمت راست بدن امیرعلی مانند طرف چپ او نیز در حال فلج شدن است.

بیابانگردی که بغض راه گلویش را بسته بود، گفت: دکتر امیرعلی به ما گفت این بچه باید از یک سال پیش زیر نظر پزشک داروهای ضد عفونت مصرف می‌کرد و عمل جراحی او زود انجام می‌شد اما ما به دلیل تنگدستی نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم.

مادر امیرعلی نیز اظهار کرد: امیر علی از چند ماه قبل مبتلا به سل ریوی شده است البته دکترا گفتند چندان خطرناک نیست اما تاکید داشتند که عفونت بدن امیرعلی را گرفته است.

پدر امیر علی درباره بستری شدن فرزندش اذعان کرد: دکتر، امیرعلی را مرخص کرده و دستور داده تا با دارو عفونت‌های بدنش از بین بروند و هر هفته باید امیرعلی زیر نظر پزشک داروها را مصرف کند تا با از بین رفتن عفونت‌ها عمل جراحی پیوند مغز استخوان انجام شود اما برخی از داروهای امیرعلی پیدا نمی‌شود و نایاب است.

وی با بیان اینکه خیران تاکنون بیش از 24 میلیون تومان برای مداوای امیرعلی واریز کردند، خواستار دعای خیران برای زنده ماندن فرزندنش شد.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول